хлопець ігнорує
Доброго дня, зустрічаюся з хлопцем він на рік молодше. Все добре, разом майже рік, впринципі вцілому все було нормально, але є одне але, постійні образи, спочатку це були якісь образи на незначні речі, я їх помічала, але не реагувала і все було нормально, потім він почав виражати образи більш явно (ігнор в соц мережах) (ми на відстані на данний момент). Так як я більше до нього привʼязувалась, реагувати почала на такі речі смс у відповідь (що сталось, розкажи на що образився) а і додам образи на такі речі, на які я б навіть не могла здогадатись, що можна образитись. Вчора ми розмовляли, все було добре, прекрасно, і тут зашла розмова, щодо його способу життя до наших відносин (з якими дівчатами він гуляв і тд) звісно мені ця тема стала неприємною і я чітко сказала йому «не хочу слухати нічого на цю тему» на що він настільки сильно образився під предлогом «він не хоче спілкуватись з людиною, яка не вміє слухати», але питання слухати що ?😂 Історії про дівчат з минулого. З вчорашнього вечора він мене тотально ігнорує, а також цілий сьогодняшний день я пишу він навіть не читає. Я не знаю, мені людина дорога, адже він справді багато для мене робить і робив, в плані подарунків і грошей завжди балував, мені щиро боляче зараз (я йому це прямо написала він не читає) і я не розумію, невже ця ситуація настільки жахлива, щоб ігнорувати цілий день. В смс йому я і пояснила що мені боляче, і пробачення попросила і розписала цілий роман що не хотіла його образити, але реакції - нуль, останнє смс що він не хоче спілкуватись з людиною, яка не вміє слухати … Хочу додати, що я завжди коли теми були його марального стану, проблеми на роботі і абсолютно любе інше, САМА казала розповідати про його проблеми і вислуховувала та підтримувала, тобто я справді вмію слухати і мені неприємно що він написав таке … Порадьте будь ласка як себе вести в цій ситуації… дякую!
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Тетяна Штапова
Наталия Горская
Алла Володимирівна Романенко
Доброго вечора, Анно!
Хлопцю добре було б звернутися індивідуально до психолога, щоб мати безпечний простір, де він може обговорювати свої особисті проблеми. Адже Ви не його психолог і не маєте вивозити все, що він Вам розповідає, а також маєте право на образу і відстоювання власних кордонів, якщо певна тема Вам неприємна.
І Вам теж треба було б добре звернутися до психолога, щоб розібратися зі своїм емоційним станом і мотивацією перебування у стосунках, де Вас ігнорують. Якщо хлопець теж захоче вирішувати проблему в стосунках з Вами, можна звернутися парою, але якщо ні, то звертайтеся самі щоб потурбуватися, в першу чергу, про себе.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
В смс йому я і пояснила що мені боляче, і пробачення попросила і розписала цілий роман що не хотіла його образити, але реакції - нуль
Ви відчуваєте себе винною у цій ситуації? Чому виправдовуєтесь ви? З його боку доволі некоректно говорити з вами на теми, які вам неприємні. Чому ж виправдовуєтесь і строчите романи ви? Ігнорування у такому випадку - це спосіб покарання, відмови у любові і одночасно маніпуляція "якщо хочеш мого кохання, приймай все що я тобі даю, без права на відмову."
психолог онлайн
Марія Радченко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
цитата:
мені людина дорога, адже він справді багато для мене робить і робив, в плані подарунків і грошей завжди балував, мені щиро боляче зараз (я йому це прямо написала він не читає)
Анно, доброго ранку. Напевно, Вашому хлопцю подобалось робити подарунки і т.д., а Вам їх отримувати. І коли ваші з ним інтереси співпадали, все було добре. Наразі у вас ситуація, коли кожен має свій погляд на неї, ви маєте протилежні точки зору на те, чи потрібно було Вам слухати історії про колишніх дівчат патнера.
Від того, як вона вирішиться, залежить, як далі будуть розвиватись ваші стосунки. Якщо хлопець не хоче знати про те, що Вам боляче від його слів та поведінки і очікує, що все буде тільки так, як зручно йому, Вам вирішувати, чи залишатись в таких відносинах.
цитата:
В смс йому я і пояснила що мені боляче, і пробачення попросила і розписала цілий роман що не хотіла його образити
За що Ви просили пробачення? Чому просили пробачення Ви, а не він?
цитата:
впринципі вцілому все було нормально, але є одне але, постійні образи, спочатку це були якісь образи на незначні речі, я їх помічала, але не реагувала і все було нормально, потім він почав виражати образи більш явно (ігнор в соц мережах)
Якщо людина не вміє говорити про те, що її не влаштовує, пропонувати рішення, як можна змінити ситуацію, вона ображається. В результаті у неї все більше злості, яка починає проявлятись пасивно, наприклад, у вигляді ігнору. Це задача хлопця - навчитись більш конструктивно вирішувати конфліктні ситуації. Але, можливо, він цим не буде займатись, буде бачити проблеми в інших людях, їх звинувачувати, а себе виправдовувати.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Тетяна Штапова
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня, Анно!
цитата:
В смс йому я і пояснила що мені боляче
Тобто намагались донести йому свої почуття, адже маєте право. В здоровому психологічно спілкуванні люди саме так і роблять.
цитата:
і пробачення попросила
Дивно. Невже відчуваєте провину? Але за що конкретно? І чи провина то насправді?
Можливо, вплинув страх втратити стосунки з хлопцем. І цей страх змусив зрадити свої переконання і цінності?
цитата:
я не розумію, невже ця ситуація настільки жахлива, щоб ігнорувати цілий день.
Для Вас - ні. Для нього, напевно, - ТАК, бо він, ймовірно, звик, щоби йому не відмовляли. Тобто хлопець в цьому плані далекий від бажання і змоги враховувати емоції і потреби близької людини.
Окрім всього, він ще Вас і звинувачує
цитата:
реакції - нуль, останнє смс що він не хоче спілкуватись з людиною, яка не вміє слухати …
Отже, хоче Вами ще й управляти та маніпулювати.
Тоді виникає питання, до речі, зовсім не риторичне - як в такому разі будувати ПАРТНЕРСЬКІ стосунки?!
цитата:
Порадьте будь ласка як себе вести в цій ситуації… дякую!
Порада буде не зовсім в руслі Вашого питання. Спочатку треба розібратись, яку модель близькості Ви намагаєтесь у взаєминах з ним реалізувати. Якщо обслуговувати його емоційні потреби за рахунок принесення в жертву власних, то це один шлях і відповідний спосіб. Якщо партнерські, тобто взаємно поважні, то інший.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365691 для Володимир Анатолійович
так, саме через те що я відчувала страх втратити і почала вибачатись (насправді я не відчуваю провину за те що всього лиш не хотіла слухати про його колишні похожденькі). Але коли побачила що написала зранку - ігнор, в обід- ігнор, ввечері-ігнор. Відчула страх, тому вибачилась хоч і щиро не розумію ЗА ЩО
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Марія Радченко
Тетяна Штапова
Анно, ігнор- це незріла позиція , яка була засвоєна хлопцем, можливо, від когось з дитинства, а можливо і свідомо.
Але Вам важливо НЕ з ним розбиратись, а з собою.
Доросла (свідома) позиція в стосунках - це обговорення того, що не подобається.
І Вам саме така позиція , схоже, властива.
Щодо хлопця- це НЕ ваша задача "дорощувати" його до дорослої позиції в стосунках. Не треба "няньчити " дорослу людину.
Звісно, ваш страх втратити керує вашими вчинками.
І тут дуже важливо розібратися з цим страхом.
Адже виходить так, що Ви тримаєтесь за людину, яка не поважає Вас, як особистість.
Подарунки і матеріальна допомога не важливі , досить поверхневі показники якості ставлення до Вас. Можна дарувати коштовні речі, (це просто, варто мати гроші та не бути жадібним).
Але чи не важливіше чути Вас справжню ?
Чи зможете Ви довіритись цій людині в складному становищі, якщо він може вчиняти залежно від настрою ?
психолог онлайн
Марія Радченко
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
У ваших стосунках вся влада у хлопця. Він може відписувати, ігнорувати і ще й соромити вас за відстоювання своїх почуттів. А хто з ваших родичів вас ігнорив та грав в мовчуна? Можливо вам це знайоме з дитинства.
Рекомендую не бігати за ним з вибаченнями, а залишити йому його почуття, якщо він такий свідомий, то може пережити це. Вам же потрібно не відмовлятись від своєї злості і не западати у почуття провини. Ви не зробили нічого такого, щоб вас наказувати ігнором. Ви теж велика цінність, принаймні для себе, а якщо цінний лише він у цих стосунках, то як вам розміститись і перебувати поруч?)
Відредаговано автором 10-05-2024 15:38:02
психолог онлайн
цитата:
Відчула страх, тому вибачилась хоч і щиро не розумію ЗА ЩО
Якщо не розумієте ЗА ЩО, то навіщо ви це робите? Ви часто визнаєте себе винною, де не винні?
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Алла Володимирівна Романенко
Вітаю, Анна!
Вочевидь, що Ви потрапили у стосунки з нарцисичним хлопцем. Мета такого: влада. Над усіма, над своєю дівчиною також. З допомогою різноманітних маніпуляцій: знецінення, ігнору, нав'язування почуття провини або стиду, залякування закінченням стосунків тощо він і досягає цього.
Розповіді про інших дівчин - це для удару по Вашій самооцінці та для додавання балів собі - "он я який затребуваний та багатьом необхідний". Звичайне і типове нарцисичне бахвальство. Подарунки - теж про це: "дивись який я щедрий" і "будь мені вдячна" - САМОствердження власного ЕГО.
Як і вимагання постійної уваги до себе. А як не даєте - Ви погана. І потрібно Вас покарати. Така нарцисична гра.
В яку Ви чомусь граєте...
Впевнений, це якось пов'язано з Вашим дитинством. З тими психотравмами, що Ви отримали. Мабуть хтось з батьків теж обдавав Вас холодом, коли щось було "не по його" а маленька дівчинка боялася втратити батьківську любов. От така жорстока маніпуляція.