Не знаю на яку роботу піти
Навчаючись на інженера механіка на 3 курсі. Поступив куди пройшов по балах, не дуже невпевнений що це моя сфера. Пів року думаю куди піти на роботу і не можу вибрати ходив на різні співбесіди тепер обмаль часу потрібно вибрати, йти на завод чи залишити все як є і залишиться в стані апатії і нічого не хотіння, не дуже хочеться туди йти, всі в інтернеті говорять живи як бажаєш, а я живу і сам не знаю що хочу можливо тому що подавляв свої бажання і робив все що потрібно. Живу зараз в замкнутому контурі все повторюється. Не хочеться допустити помилку та працювати на не улюбленій роботі. Хотів спробувати змінити сферу але переслідує лінь і страх. Не хочеться вчитися та працювати. Довго думаю і не можу зробити вибір. Що саме робити. До вибору спеціальності підштовхнули рідні сказали йди туди де поступив. Боюсь якщо не піду залишуся в депресії але я не впевнений, що це вона. Потрібно за щось жити але трохи страшно залишитись працювати там ціле життя. Були інші вакансії, але між ними теж важко щось вибрати, з інших сфер не достатньо впевненості. Інколи не достатньо спілкування з людьми які тебе хочуть зрозуміти.
Тому задаю часто питання рідним та друзям, що мені робити як жити. Хочу знайти відповідь
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Марія Радченко
Доброго дня!
У вашему тексті багато протиріч - хочу знайти своє і хочу щоб інші сказали, що мені робити. Так важко розщеплювати себе. Коли ви залишаєтесь наодинці вас накриває тривога, відчай, сумніви, апатія та лінь. Співчуваю, дійсно дуже важко рухатись в такому стані. І ще ви боїтесь помилятись, занадто високі вимоги до себе, що легше нічого не робити ніж зробите не те. Ви самі себе заганяєте. Чи є люди, з якими можна ділитись своїми переживаннями без прохання вирішувати що вам робити? Бути в тій точці, де ви є, а не одразу в успішному майбутньому? Ви зараз перебуваєте в кризі, де треба прорости та віднайти зв’язок з собою.
Єдине, що ви вже можете зараз - бути собою, розгубленим, наляканим і ще поки невизначеним. Це все треба прожити і обробити, тому раджу вам звернутись до психолога! А після цього рішення та можливі орієнтири з’являться. Коли затоплюють почуття, то берегів стабільності не видно. Співчуваю!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
Ви кажете, що спеціальність Вам обрали рідні. А як Ви самі ставитеся дл свого напрямку навчання? Чи цікавий він Вам, і якщо ні, то що потенційно могло би Вас зацікавити? До прикладу, ким Ви хотіли бути в дитинстві? І чи є у Вас якісь хобі, які потенційно можуть стати заробітком, безвідносно того, яка у Вас спеціальність у ВИШі?
Коли за людину вирішують її майбутнє батьки, вони позбавляють її можливості робити власний вибір та навчатися на власних помилках. А втрата відчуття контролю над власним життям і нерозуміння своїх бажань може призвести до почуття безнадійності і депресивних станів. Тому бажано попрацювати з психологом над умінням чути свої потреби і знайти себе заново.
Відредаговано автором 09-05-2024 14:12:45
психолог онлайн
Вітаю.
"Не хочеться вчитися та працювати."
"Боюсь якщо не піду залишуся в депресії"
Непогано було б почати з перевірки стану здоров'я ( у сімейного лікаря) й наявності ( відсутності) депресії ( психотерапевт, психіатр).
"Не хочеться допустити помилку та працювати на не улюбленій роботі"
Мені здається, що Ви дуже серйозно до цього ставитеся. Якщо робота не сподобається ,хто вас примушує там залишатися? Це нормально ,шукати роботу, яка буде влаштовувати. При цьому, можливо помилятися. Але, якщо сприймати це як досвід, а не як помилку, робити висновки, то й хороша робота знайдеться скоріше.
"Потрібно за щось жити але трохи страшно залишитись працювати там ціле життя"
Мене дивує,що це пише 19 - річна людина. В наш час, коли майже нема перешкод, щоб в будь- якому віці займатися будь- якою справою , Ви боїтесь того,що будете вимушені працювати в одному місці ціле життя. Хто Вам про це сказав? Чому Ви повинні ТАК робити? Що Вам буде заважати змінювати роботу або спеціальність?
Будь-яка робота зараз піде на користь. Це- досвід. Досвід в спілкуванні, в нових компетенціях, в рішенні нових завдань та ін. Це - гроші, які Ви самостійно зможете заробити. Це- впевненість.
Можливо, не все піде " як по- маслу," але ж починати колись треба. Тому оберайте, що більше до душі, та пробуйте.
психолог онлайн
цитата:
Хотів спробувати змінити сферу але переслідує лінь і страх. Не хочеться вчитися та працювати. Довго думаю і не можу зробити вибір.
А що ви б робили, якби у вас був повний кард бланш?
цитата:
Навчаючись на інженера механіка на 3 курсі. Поступив куди пройшов по балах, не дуже невпевнений що це моя сфера.
Якщо це не ваша сфера, можливо вигорання і депресивний стан. Чому ви там сидите? Вам всього 19, всі дороги відчинені, а ви обрали ту, що веде у глухий кут. І не просто обрали, ви знаєте, що там глухий кут і продовжуєте іти туди.