Як перестати ображати чоловіка?
На межі розлучення з чоловіком, проблема в тому що постійно при сварках його принижую і ображаю поганими словами. Пішов з дому, сказав що він вже так не може. Але в свою чергу чоловік постійно чомусь мене повчає, розказує як треба робити, а як не треба, а він хоче так, а не отак, то я купила не то, то приготувала не таке як він їсть. Мені здається що він мною маніпулірує. Як тільки у мене вихідний, він починає загружати мене якимись своїми справами: сходи туди, купи оте, зроби отак... Так, а що у мене своїх не може бути справ? А якщо відмовиш йому, то він починає казати тобі що важко це зробити? Ні мені не важко, у мене на себе не має часу, я не можу займатись тим чим хочу, а займаюсь ним і дітьми. Ображається на мене що я ніколи не прошу в нього грошей, що я не кажу що я хочу. В мене язик не повертається клянчити гроші, бо я працюю і маю свої гроші, а його просити це для мене якесь приниження. Він каже, що якщо я нічого не прошу, то він не почуває себе чоловіком. Каже, що треба вчитись просити. Але головна проблема на даний час, що я не можу стримувати свої емоції коли він не правий, я починаю кричати і ображати його поганими словами. Ще проблема в тому, що він ніколи не питає як у мене справи на роботі, не цікавиться зовсім. Зараз ми роз'їхались, бо не чуємо один одного, кожен думає що він прав. Як вийти з цих кризових відносин? Що треба змінити, щоб ставлення один до одного змінилось?
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Вітаю, Надія! Ви ставите дуже велике питання, це не криза відносин, а їх зникнення. Скільки Ви вже разом? Як давно помітили, що не чуєте один одного? Які почуття зараз до чоловіка? Та ще багато питань, які потрібно проясняти...
Рекомендую психологічну консультацію!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365635 для Оксана Анатольевна
Разом 10 років. Я не скажу що ми зовсім не чуємо один одного, але є такі ситуації, що жоден з нас не поступається, кожен вважає, що він прав. Почуття у обох взаємні, один одного досі кохаємо.
психолог онлайн
Угу, як на рахунок особистої консультації?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Наталия Горская
Доброго ранку, Nadya!
цитата:
Що треба змінити, щоб ставлення один до одного змінилось?
Спочатку треба усвідомити, яку модель намагається кожен з Вас реалізувати у стосунках. При цьому не маючи бажання і змоги зважати на почуття і бажання партнера(!)
цитата:
На межі розлучення з чоловіком, проблема в тому що постійно при сварках його принижую і ображаю поганими словами.
Ось це можна вважати квіточками.
А корінці десь тут
цитата:
Він каже, що якщо я нічого не прошу, то він не почуває себе чоловіком.
У зв'язку з цим уточнення - яким чином Ви даєте чоловікові відчути, що він для Вас цінна людина, що він важливий, що, зрештою, Ви його кохаєте?
І тут корінці
цитата:
В мене язик не повертається клянчити гроші, бо я працюю і маю свої гроші, а його просити це для мене якесь приниження.
У Вас є спільний бюджет? До яких домовленостей раніше дійшли, обмірковуючи фінанси родини?
Зі слів чоловіка видно, що він намагається від Вас певної залежності. А це далеко не про партнерські здорові стосунки. У Вас же ахілесова п'ята - гідність. Та не просто гідність, а страх її втратити(!)
Вкрай ганебна річ -
цитата:
при сварках його принижую і ображаю поганими словами.
Не знаю, кому таке може подобатись. Проте Вас несе, бо самі себе нести не можете. Почуття заливають розум через край. Тому така біда.
До того ж, в обох невміння вести діалог. Без цього ні про що хороше в парі говорити не доводиться. Тому потрібно розібратись, що стоїть на заваді відкритому і неупередженому спілкуванню, яке дає грунт для вирішення проблем і розвитку взаємин в цілому.
Однак попри всі складнощі вихід є. Це взаємодія з психологом, що допомоагає парам і сім'ям. Першим кроком також може бути індивідуальна співпраця з психологом когось з вас.
Відредаговано автором 09-05-2024 10:06:52
Доповнення від автора
Написано, що допомагаєте безоплатно, Вам що важко в двух словах дати якісь вамогі поради? Чи тільки все за бабло? Дякую. Дуже "допомогли"
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365640 для Володимир Анатолійович
Дуже Вам дякую. Підем разом з чоловіком до сімейного психолога, будем розбиратись.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
цитата:
Підтримую Ваш намір)
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня.
"Як вийти з цих кризових відносин? Що треба змінити, щоб ставлення один до одного змінилось?"
Я б переформулювала " кризові відносини " в " криза у відносинах ". Й, на мою думку вона ( криза)- в вашій сім'ї є нормативною, тобто такою, яка відбувається згідно її циклу розвитку. Це не є поганим явищем,а навпаки, є крапкою росту для сім'ї . Криза спонукає шукати нові способи комунікації, переглядати сімейні обов'язки, ставлення членів родини один до одного та ін..,тобто ,необхідно переформатувати всю сімейну систему. Це непростий процесс. Не кожна сім'я може витримувати таке випробування. Тому й бажано звернутися до сімейного психолога ,який й допоможе вашій родині знайти те , "що потрібно змінити".
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Горская
Доброго дня!
Стосунки з партнерами завжди підіймають пласт дитячих переживань. В мене склалось враження, що ваша існуюча модель схожа не на подружню, а на батьківську-дитячу. Чоловік хоче щоб ви виконували його потреби (як для маленької дитини) і місцями щоб ви його слухались, погоджувались (як батька/матір), а ваша реакція реактивна як у підлітка. Ваші переживання подібні афекту і необхідно їх досліджувати. На кого з батьків він схожий в таких моментах?
Вам треба переглянути свої ролі, обов’язки та потреби. Коли дуже багато претензій, образ, конфліктів потрібен хтось зі сторони, хто допоможе знайти спільну мову.
Раджу вам психотерапію! Можливо навіть для початку індивідуальну!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365646 для Алла Володимирівна
Він схожий на свою маму, мою свекруху, яка постійно повчає і каже всім як треба жити і що треба робити.
психолог онлайн
Наталия Горская
Коли нас повчають, то нас поміщають в дитячу позицію. І це вертикальні стосунки, коли немає рівності, бо партнерство - це про горизонталь взаємодій, коли ми можемо бути на рівних!
Ваше усвідомлення вже прояснює ситуацію, тому можливо коли ви агресуєте, то ніби висловлюєте своє невдоволення свекрусі? Ваш чоловік ніби ще в полоні цих батьківських комплексів і просто об вас відіграє свою дитячу історію, як робили з ним і можливо поки по-іншому не вміє, не розуміє, не знає.
Але подумайте і ви, на скільки років ви себе почуваєте, коли ображаєте його? Що такого відбувалось у вас у цьому віці і чого саме ви потребували від своїх батьків?
Вам потрібно розвернути динаміку ваших стосунків, не в русло хто правий, а в дослідження хто кому хто і що ви хочете один від одного.
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Nadya, в стосунках завжди крім пари "присутні" й інші "важливі люди ", наприклад, ваш чоловік веде себе, як його мама (бо, скоріше за все з нею він так вести себе не може, а відігратися на комусь є потреба), а Ви закономірно протестуєте.
Тому важливо відокремити Вас з чоловіком від усіх тих "привидів минулого ", які неусвідомлено керують певними вашими почуттями, і, відповідно, вчинками.
Щодо грошей в сім'ї - тут також щось не про "тут і зараз ".
Наприклад, у Вас є певна установка, щоб бути незалежною від чоловіка, навіть не брати його грошей, бо Ви це відчуваєте як певне приниження.
При цьому чоловік хоче, щоб Ви ці гроші "просили "(? дещо дивно, а він намагався просто покласти гроші кудись, щоб Ви могли брати самостійно?).
Можливо, Ви не хочете брати ці гроші, бо чоловік потім буде критикувати, як він звик, а користування тільки власними грошима, звільняє Вас, дає свободу хоча б в матеріальному плані.
Не знаю, назвати "кризою" скоріше можна щось, що загострилось. Схоже ваші стосунки такими були завжди.
Налагодити можна стосунки, коли обидва цього хочуть і розуміють потребу змінювати себе.
А ще важливо для себе розібратися,
чи хотіли б Ви продовжити ці стосунки?
Для чого в вашому житті стосунки в цілому?