Я не щаслива в стосунках з хлопцем.
У нашій парі майже немає спілкування. Зустрічаємося 2,5 місяці. Все дуже стандартно: як день? Що на роботі? Коли говорю, що мені не вистачає спілкування, він стає холодним та чужим. За сварки говорить, що я їх починаю.
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Добрий день. Скажіть будь ласка, що вас змушує залишатися у цих відносинах?
Доповнення від автора
Шкода того що я вже вклала. Страшно починати нові стосунки. Втома від окупації.
психолог онлайн
Що саме ви вклали у ці стосунки? Чого вам шкода?
Доповнення від автора
Час, емоції, почуття, свою енергію, підтримку, вчилася розуміти його і приймати таким як є.
Доповнення від автора
А ще я залишуся сама в цьому місті
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Наразі ви вклали у ці стосунки 2,5 місяці. Насправді ви їх вклали не зовсім у хлопця, а у своє щасливе майбутнє з коханою людиною. І було б зрозуміло за що ви тримаєтесь, якби ви заряджалися від цих відносин. Але вони вас розряджають, тягнуть енергію. Ви ж не думаєте, що далі буде краще? Зараз тільки початок відносин. Період, коли ще триває закоханість, люди намагаються триматись за партнера, і зберігають максимальну лояльність. І вже зараз ви відчуваєте, наскільки ви різні і чужі.
психолог онлайн
"А ще я залишуся сама в цьому місті"
Мабуть, це головне питання. Якби зараз були інші умови, що б Ви робили з цими стосунками?
Якщо Ви втомилися від війни,то хлопець, можливо, теж не має достатньо ресурсів для спілкування. З ним Ви все ж відчуєте себе не самотньо, він дає Вам якусь підтримку. Тому , спробуйте більше звертати увагу на хороше в Ваших стосунках. Бо , якщо я правильно зрозуміла, Ви зараз не готові до нових відносин.
психолог онлайн
Добрий день.
цитата:
Ви зараз вклали цього на 2.5 місяці, через рік у вас теоретично може статися депресія через тривалу фрустрацію власних потреб (не виключено її наявність на даний момент,в зв'язку із обставинами,в яких ви знаходитеся) та 1 рік вашого вкладення.
Ви не можете виїхати з окупації?
Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
Ксенія Шалімова
Доброго ранку!
цитата:
Я НЕ ЩАСЛИВА В СТОСУНКАХ З ХЛОПЦЕМ.
Ось головний маркер ваших стосунків - я не щаслива(!) Все решта деталі, що розкривають висновок і відчуття.
З цього, на мою думку, і треба виходити у прийнятті рішення.
цитата:
Так, звісно, жаль того, що віддали. Проте зрозуміли, що, можливо, цей хлопець - просто не Ваша людина, не Ваш партнер. То який сенс продовжувати перебування у нещасливому стані?
цитата:
А ще я залишуся сама в цьому місті
Я би радив не поєднувати і не пов'язувати цю обставину із стосунками з хлопцем. Самотність, безпека і подібні речі вирішуються іншими способами. Їх треба розглядати, знаходити. І, головно, відроджувати опору всередині себе. А це можливо в разі співпраці з психологом.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Марія Радченко
Здравствуйте!
Вы пишите "У нашій парі майже немає спілкування" при этом Вы инвестируете в партнера "Час, емоції, почуття, свою енергію, підтримку, вчилася розуміти його і приймати таким як є", и получаете "він стає холодним та чужим".
Так получается Вы не ощущаете обратной связи от человека, той которой бы хотелось: заботы, включения в отношения, утешения, чувства безопасности. Т.к Вы находитесь в окупации, страшно остаться одной, без поддержки, однако и поддержки как Вы описываете не достаточно получаете.
Сложная эмоциональная ситуация и напряжение достаточно выматывает, и ожидания от другого не оправдываются.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
А ще я залишуся сама в цьому місті
Тут багато питань до цього моменту. Наскільки я розумію, вам важко у місті, у окупації, із хлопцем. У вас є батьки, рідні, друзі? Чому ви залишитесь сама?
Доповнення від автора
Я виїхала з окупації 3 місяці тому. Не мала часу, щоб просто внутрішньо відновитися. Почала працювати та ввійшла в стосунки. Зараз помічаю, що тривожність стала моїм другим я. Я за все хвилююся, турбуюся. Не хочу, щоб у стосунках були проблеми. Розумію, що хлопцеві потрібен особистий простір. Він досить мовчазний, а мені дуже потрібне спілкування, обійми, увага. Бачимося тільки на вихідних. Коли конфлікти, найлегше - це покинути все, я ж за те, щоб вирішити все розмовою. Не виключаю, що я перегинаю палицю. Але розумію, що втомлююся "заслуговувати" любов.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
цитата:
Але розумію, що втомлююся "заслуговувати" любов.
Як виявляється, ця модель не доречна і навіть хибна. Тому варто її позбавлятись, замінюючи іншою.
А та інша можлива лише за трансформації звичного способу ставлення до себе. І через наповнення себе розмінням, прийняттям, повагою, упевненістю тощо. Внаслідок цього зміниться якісно Ваша модель побудови близькості з партнером.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ксенія Шалімова
Він досить мовчазний, а мені дуже потрібне спілкування, обійми, увага" при этом вы ощущаете тревогу, а ему необходимо собственное пространство, но вы в этих отношениях устаете "заслуживать любовь" как вы пишите. Тогда зачем ее заслуживать, для чего вам это необходимо?
Вы относитесь с пониманием к другим, но о вас кто заботится? Может тот ресурс и силы которые вы направляете на ожидаемые и неоправданные отношения нужно направить на себя?!
Доповнення від автора
Я наче це все розумію, проте не вистачає сил "повернутися до себе".
психолог онлайн
цитата:
Якої складової, на Вашу думку, не вистачає? Сила - це про що?
психолог онлайн
цитата:
не вистачає сил "повернутися до себе".
А до якої себе ви хотіли б повернутися. Яка ви справжня?
Доповнення від автора
Сила - це розвернутися до себе, бути повноцінною особистістю, любити себе та життя.
Доповнення від автора
Я романтик, ніжна, вразлива і в той же час сильна особистість.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
цитата:
Схоже ваша ніжна і вразлива сторона зазнала великого болю. І ви зараз від неї відмовляєтесь. У відносинах ви тепер спираєтесь на раціоналізацію.
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
цитата:
Виходить, на тепер щось спонукає Вас відвернутись від себе у бік ...
Так що там ховається за цими трьома крапками?
Доповнення від автора
Страх маленької дівчинки::sad::
психолог онлайн
Юлия Витальевна Якименко
цитата:
Страх маленької дівчинки
Страх виявитись нездатною подолати виклики. Про це мова?
Страх бути кинутою?
Чого боїться маленька дівчина?
І хто її може підтримати?
Доповнення від автора
Я просто хочу, щоб мене кохали.
психолог онлайн
цитата:
Я просто хочу, щоб мене кохали.
А це, погодьтесь, не просто. Не кожен хоче і не кожен здатний.
Доповнення від автора
Згодна, що не кожен хоче і не кожен здатен. Про себе можу сказати, що це йде з дитинства. Я прийняла своє минуле, більше не звинувачую батька за те, що відмовився від мене та маму, яка відсторонювалася та капала мовчанням. Зараз розумію їх, пробачила.
Знаю, що я впораюся з закріпленою моделлю поведінки. Розумію, що після 2-х років окупації стала тривожною, що сама в на новому місці, що не маю зв'язку з рідними і це теж відіграє певну роль. Проте я сильна і впораюся. Але інколи емоції дуже сильно "накривають" і я шукаю підтримки.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
не звинувачую батька за те, що відмовився від мене та маму, яка відсторонювалася та капала мовчанням" вы не находите сходство отношения к вам вашей мамы и парня, который тоже отстраняется он , и вы его понимаете ему нужно дать свое пространство как маме, а вам нужно быть сильной, самой справляться с своими чувствами и эмоциями! Такой вывод вы сделали для себя, и такого партнера выбрали в отношениях понятных с детства, но травматичных и тогда и сейчас.
Если есть возможность обратитесь к психологу! Вы пишите простили родителей, но вам необходимо помочь себе и научится заботится о себе, а не о других, ведь в первую очередь страдаете вы и ваши чувства. И если вы хотите чтоб вас любили, полюбите себя, а в последствии и партнер появиться не по травматическому опыту, а по собственным потребностям в эмоциональном тепле и заботе!
психолог онлайн
цитата:
Але інколи емоції дуже сильно "накривають" і я шукаю підтримки.
Так, підтримка потрібна. Орієнтуючись на що в іншій людині. можете звернутись за підтримкою? Наскільки складно помічати навколо себе подібних людей?
Доповнення від автора
Я б звернулася до психолога. Проте, зараз я переселенка і маю інші пріоритети в фінансах.
Доповнення від автора
Ну от і все, стосунки майже закінчилися. Я розчавлена.
психолог онлайн
цитата:
Ну от і все, стосунки майже закінчилися.
Співчуваю Вам. При цьому спробуйте впустити в себе думку, що закінчилась одна історія, але не Ваше життя. Воно триватиме далі.
А те, що стосунки припиняються, - річ доволі типова для людей, адже не всі люди один одному підходять.
Тому потрібно прожити усі почуття, пов'язані з розставанням, попрощатись зі сподіваннями ... і асимілювати досвід, щоби краще розуміти себе і бачити майбутнього партнера об'єктивно.
цитата:
Я розчавлена.
Сподіваюсь, цей стан скоро мине. Варто шукати і зрештою знайти в собі опору, не дати розтанути почуттю самоцінності.
Доповнення від автора
Немає моєї самоцінності. Я дуже довго боролася за людину та стосунки. І зараз прагну все відновити. Не хочу його відпускати, хоча і розумію, що мені боляче.