Як показати подрузі, що мені можна вірити?
Ми Знайомі, скіки я себе памятаю, і наші батьки дружать. Ми раніше дружили, а потім в нас обох був важкий період і ми не спілкувалися. А цього року знову стали кращими друзями. Я її люблю і довіряю їй, Я думала що вона мені теж довіряє. Але на її день народжені вона випила і призналася мені, що соромиться мене і не довіряє. Вона мені дуже дорога, я боюся її втратити. Як я можу довести, що заслуговую на довіру?

Відповіді психологів
Анна Борисовна Карлова психолог
Здравствуйте, Аліна.
Если человек не умеет доверять -это еще не значит, что это Ваша проблема. "Доверие-недоверие" возникает в еще очень раннем возрасте, когда ребенок учиться говорить. Я думаю, что не стоит слишком волноваться по-поводу ее слов. Просто наслаждайтесь дружбой и пробуйте учить ее доверять оказывая ей свое доверие, Вы ведь ей доверяете? Постепенно подружка по Вашему примеру научится доверять Вам. Удачи.
Михаил Михайлович Богдан психолог
Аліна, якщо вашій подрузі стільки ж років, а вона вже випиває, хоча їй 16. А вдобавок вона вас соромиться. То, що ви чекаєте від такої дружби? Навіщо вам її довіра? Тому, що ваші батьки знайомі і дружать і ви раніше дружили зі своєю подругою? А можливо, страх, що ви дорослішаєте і все змінюється, як фізіологічно, так і у взаємостосунках з однолітками. Для початку можливо вам стоїть повірити в себе. Звернути увагу на себе, зайнятися тим, що вам подобається, зайнятися своїм особистісним ростом. А тоді вирішувати, потрібна вам довіра подруги, чи ні. Наприклад, можна пройти тренінг особистісного росту.
Успіхів.
Доповнення від автора питання ·
Їй справді скіки як мені, але дорожу нею я тому що вона не раз мене рятувала, була поряд коли всі відвирталися. Була зі мною і в щасті і в горі, допомагала вирішувати мої проблеми. І все це було щиро без ніякої вигоди. Зараз вона єдина людина якій я довіряю, і на яку я можу покластися. Саме тому я хочу, щоб вона теж довіряла мені, і коли їй буде потрібна допомога я хочу бути поряд.
Анна Борисовна Карлова психолог
Аліна,
Таким образом, Вы сами ответили на Ваш вопрос. Вы доверяете своей подруге, потому, что:" вона не раз мене рятувала, була поряд коли всі відвирталися. Була зі мною і в щасті і в горі, допомагала вирішувати мої проблеми. І все це було щиро без ніякої вигоди". Делайте то же самое для Вашей подруги и Вам не надо будет ей ничего доказывать, она сама начнёт доверять Вам.
Михаил Михайлович Богдан психолог
Аліна, так само дійте (допомагайте), як ваша подруга. Щиро, без ніякої вигоди допомагайте вирішувати її проблеми. І з часом вона почне вам довіряти.
Успіхів.