Страх і переживання стосовно роботи
Мене довгий час турбує проблема, страх який блокує можливість нормального життя. А саме знайти нормальну роботу і працювати. Я звільнилась 2 місяці тому, до цього часу я перепробувала себе в різних галузях, сфера обслуговування, прибирання офісів, квартир, робота на складі. Я шукала себе в різних напрямках, ходила на безліч співбесід. Багато було негативного досвіду, через це мені страшно і боязно далі продовжувати шукати, пробувати щось нове. Я не знаю чим хочу займатись по життю. Мені б хотілось роботу яка підходила по моїм можливостям, по душі. Допоможіть, як справитись з страхами, як рухатись далі..
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю, Катя! Схоже Ви в пошуках себе. Це цікавий шлях, попереду все нове, а нове нас завжди лякає. Щоб більш детально розібратись в собі, рекомендую психологічну консультацію!
Відредаговано автором 09-05-2024 09:31:46
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Марія Радченко
Доброго ранку, Kate!
цитата:
Допоможіть, як справитись з страхами, як рухатись далі..
Зазвичай страхи як раз і долаються рухом їм назустріч(!) Перевіркою реальністю. І набуттям змоги витримувати відповідне напруження.
Добре, коли поруч є той або ті, на кого можна спертися. Що Вашою підтримкою? Від кого вона може надійти?
цитата:
Я не знаю чим хочу займатись по життю.
А тут треба прислухатись до себе. Пробуджувати власні бажання. Рухатись у їх фарватері і знову-ж-таки діяти(!)
На цьому шляху суттєво може допомогти психолог або группа психологічної підтримки. Завдання відродити почуття самоцінності і впененості в собі.
Доповнення від автора
Нажаль в мене пасивне бачення життя. Я дуже все сприймаю близько до серця, дуже стресую коли доходить до цього питання, постійно тревожусь і втомляюсь від цього, часто роблю собі боляче створюю рани на ногах, нормального сну не маю, бо щоб втекти від думок мені треба чимось зайнятись бо я гризу себе цими думками. Мені емоціонально тяжко це витримати.
Моєю найкращою підтримкою є мій хлопець, це певно найкраще що подарувала мені доля. Він завжди старається підтримати, допомогти, він моя опора. Від батьків я ніколи не відчувала любові але від нього відчула. В зв'язку з ситуацією в країні я дуже боюсь втратити свою єдину опору, я дуже за це переживаю.
Нажаль в мене немає коштів на консультації, була б рада порадам.
психолог онлайн
цитата:
я перепробувала себе в різних галузях, сфера обслуговування, прибирання офісів, квартир, робота на складі
Добрий вечір. Це все некваліфікована праця. Вона виснажує і не залишає місця для творчості. Хто ви по спеціальності? Що полюбляєте робити?
цитата:
Мені б хотілось роботу яка підходила по моїм можливостям, по душі.
Що це може бути за робота?
цитата:
Я дуже все сприймаю близько до серця, дуже стресую коли доходить до цього питання, постійно тревожусь і втомляюсь від цього
Від чого саме ви стресуєте?
цитата:
часто роблю собі боляче створюю рани на ногах, нормального сну не маю
Самопошкоджуюча поведінка - це не просто важкий психологічний стан. Це означає, що у вас нема ніякої нормальної можливості справлятись із тривогою і напруженням.
цитата:
Від батьків я ніколи не відчувала любові але від нього відчула.
Думаю що це також частина проблеми. Тут потрібне лікування із кваліфікованим спеціалістом. Без психотерапевтичної допомоги із цим не справитись, і це не буде швидко. Але виліковно, якщо знайдете людину яка працює у цьому напрямі. Пошукайте спеціаліста, краще з додатковою психіатричною освітою. Я також працюю із такими станами, якщо треба - звертайтесь.
Доповнення від автора
Я навчалась по спеціальності туризм і відпочинок, працювала в цьому напрямі згодом зрозуміла що це не моє.
Що я полюбляю робити, я теж задавала собі це питання, бо як таких хоббі я не маю, в дитинстві їх було чимало.
Робота-це тема яка стала для мене мати негативний відтінок. Знаю що від цього не дітись бо робота важлива складова життя. Рідня часто тиснула, шукай, йди вже на роботу, зрівнювали мене з кимось, може це вплинуло. Мені було це неприємно чути.
В мене тревожність це частина життя, переживання за майбутнє, як далі жити, що робити і чим займатись, чомусь за все хвилювання. Відбилось бажання пробувати щось далі бо відчаялась. Пошук нової роботи, нові визвання то сильний стрес і страх для мене, кожного разу це розчарування, плач, відчай, депресія, бажання взагалі зникає або зовсім зникло.
Це повторюється довгий час і просто немає вже сил. Я відчуваю що замкнулась і просто не знаю як жити це життя.
психолог онлайн
цитата:
В мене тревожність це частина життя, переживання за майбутнє, як далі жити, що робити і чим займатись, чомусь за все хвилювання.
Давно? Завжди?
Як ви зараз живете, вам хтось допомагає, забезпечує? Є в кого попросити допомоги? Ви не повинні з цим справлятись самостійно. Одна, в такому стані, ви явно не вивозите.
цитата:
Я відчуваю що замкнулась і просто не знаю як жити це життя.
Так, я бачу, що ви не справляєтесь. Ви не одна в такому стані, багато людей проходять через це. Але дехто обирає залишити такий стан, замість незрозумілого майбутнього. Я вам дуже співчуваю, схоже сукупність факторів довела вас до справді важкого стану. Але поки не критичного, можливо обійтись психотерапевтичним лікуванням. Повірте, бувають гірші стани. Краще туди не доводити.