Ємоційна зрада
Здружилися на роботі. Після звільнення пройшов рік. А спілкування залишилось. Зимою у ночі дзвонила,(лежачи з своїм чоловіком, ми з ним теж дружили) бо були поряд з домом де живу шахеди. Десь прилітіло. Я в цей час був у ваній. Побачила жінка. Майже до розводу не дійшло. Обіцяв що це не повториться. Спілкування у вечірній та нічний час. Пройшло пів року. Я вимкнув звук щоб навсяк випадок щоб не повторювати що було. Пояснював їй не пиши.
Але згодом кожен раз коли придет просто питання, поряд? Відповідь так. Окна цілі відповідь так. І все. Почали менш спілкуватися. Потім після відпусти написала. На наступний день я написав. Скинула круг в телеграмі. Я побачив що вагу набрала. Кажу покажи груди, бо вагу набрала. Посміялися з цих вопросів, потім кожен про свою роботу тай усе. Спеціально ми не зустрічалися ніколи. Жінка це прочитала. Я вмер для неї. Я говорив що я ж не зрадив фізично. Але не подумав про іншу зраду.
З жінкою напружене спілкування протягом декілька років. Намагався поговорити, що роблю не так, але мені відповідали ти сам повинен бачити. Я тобі стала як мама.
Свою помилку я усвідомив. Завдав дуже багато болю дружині і мені дуже погано від цього. Що зламав її
Хочу в собі розібратися, чи то підняття моєї самооцінки чи то інша проблема в мені.

Відповіді психологів
цитата:
Вітаю! Зазвичай так і відбувається. Спочатку напружені стосунки в парі, і якщо нічого не вирішується, то потім зрада чи зацікавленість в інших жінках. Якщо в стосунках з дружиною недостатньо тепла і близькості, бажання знайти його в іншому місці зрозуміле. Але завжди є наслідки. Основний - погіршення стосунків з дружиною.
цитата:
Напевно, Ви відчуваєте провину і шкодуєте про свій вчинок. Але цього недостатньо, щоб все налагодити. У ваших з дружиною стосунках є щось, що заважає вам відверто говорити про проблеми. Варто звернутися до сімейного психолога, якщо вона не готова прямо розказати, чому відчуває себе як мама з Вами, а Ви не розумієте, що насправді відбувалось останні роки між вами.