Як пережити розрив стосунків
Розійшлися з хлопцем.
Разом були всього 2 місяці, але все було так швидко, така пристрасть, така любов, здавалося що таке лише в кіно.
Я насправді чула, що стосунки які ось так феєрично починаються швидко і закінчуються.
Вже на другому місяці стало зрозуміло що стосунки травматичні, ми обидва надто емоційні, він здається надто замозакоханий, я забагато від нього вимагаю.
Тобто майбутнього там точно не буде, це просто суцільні сварки і скандали.
Тож ми розійшлися, точку поставила я.
Я розумію головою що так буде краще, що я сумую не стільки за самою людиною, як за образом який я намалювала в себе в голові, плачу не за ним, в за тими сподіваннями яким не судилося здійснитися.
Але все рівно так погано.
Зараз минула друга доба, здається душа болить фізично, нема бажання ні жити, ні існувати нічого.
Здається врятує лише він поряд, його обійми.
Головою розумію треба пережити, але сил нема ні на що.
Навіть плакати не можу.
Розумію, треба себе рятувати.
Є донька 7 років.
Я спочатку довго була в шлюбі, потім ці стосунки.
Я наче постійно шукаю спокій і щастя в чоловікові, наче без чоловіка і щастя не буде.
Можна б було перекинутися на когось, залицяльники є, але розумію що це не вирішення проблеми.
Я маю навчитися бути щасливою сама, а потім вже як я сама по собі буду щаслива можна і чоловіка поряд.
Але як стати самостійно щасливою.
Ні сил ні бажання нічого.
З чого почати якщо не хочеться.
Ні спорту, ні хобі, ні книгу, навіть фільм не можу змусити себе подивитися, нічого не приносить задоволення.
На дитину просто немає сил, я наче пуста, мертва всередині.
Вже страшні думки в голову лізуть.
Просто хочу зрозуміти з чого почати.
Силою змусити себе займатися спортом чи як, чи що, якщо ні до чого душа не лежить.
Навіть плакати не можу
Як себе витягти, з чого почати?

Відповіді психологів
Розрив стосунків — це важко, адже це передбачає втрату того, що було звичним і комфортним. Перебуваючи у стосунках, ми будуємо спільну історію, створюємо спогади та формуємо емоційні зв’язки з партнером.
Розрив означає прощання з усім цим і зустріч із невизначеністю майбутнього. Розрив стосунків може викликати цілу низку емоцій, таких як сум, гнів і почуття провини. Ці емоції можуть бути надзвичайно сильними, і з ними важко впоратися — особливо якщо нам бракує належної підтримки та дієвих способів подолання труднощів
Крім того, звички можуть бути пов’язані з певними емоційними станами. Наприклад, якщо ми звикли спілкуватися з партнером у певний час або в певній обстановці, у нас може виникнути сильна потреба в спілкуванні саме в цей час чи в цьому місці — навіть якщо партнер уже недоступний.
Вам не слід стримувати свої емоції. Дозвольте собі сумувати. Це нормально — відчувати смуток через втрату стосунків.
Дозвольте собі переживати, вести щоденник або поговорити про свої почуття з близьким другом чи психологом.
Не поспішайте вступати у нові стосунки. Хоча ці стосунки можуть здатися швидким вирішенням проблеми, вони часто призводять до ще більшого душевного болю. Перш ніж заводити нові стосунки, дайте собі час на одужання та зосередьтеся на собі.
Практикуйте прощення. Прощення не означає виправдання поведінки Вашого колишнього партнера, а скоріше відпускання образи та гніву щодо нього. Це допоможе Вам рухатися далі. Для цього є спеціальні практики, які Ви можете виконувати за допомогою психолога.
Для початку зробіть таку практику.
Ви можете написати 2 листи, перший лист - своєму партнеру, другий лист - тій собі, яка прийняла рішення стосунки припинити.
Поділіться в цьому листі всіма почуттями, думками та подяками. Подякуйте і своєму партнеру, і собі в минулому. Напишіть те, що Ви забираєте із цих стосунків у своє подальше життя, і те, що Ви залишите у цих стосунках і не заберете із собою.