Хороший настрій
Добрий вечір. Підкажіть будласка як бути завжди в хорошому настрої?Навіть тоді коли нема причини радіти чомусь?Бо хороший настрій це зовсім інша людина яка всім подобається.І мині це потрібно.Підкажіть що робити?

Відповіді психологів
Андрій Ігорович Петранюк психолог
Доброго дня Назар!
Два речення про настрій. Настрій - це стан, що залежить від емоційного життя людини. Тобто настрій може змінюватися як в позитивну так і в негативну сторону, мати сильну і слабку інтенсивність. Тому є нормою мати як хороший настрій так і поганий. Здоровим явищем є якийсь час сумувати і горювати за втраченим, так само як радіти здобуткам.
Ви праві в тому, що коли хороший настрій, то інші люди починають подобатись і власне сам починаєш подобатись іншим та й самому собі. Тому я підтримую Ваше бажання мати хороший настрій заради ВЛАСНОГО здоров'я і самопочуття.
Немає стандартних методів хорошого настрою, у кожного є свої. Можу поділитися тільки власними:
- здорова їжа (зокрема вживати більше вітамінів, що є в сирих фруктах і овочах)
- здоровий сон (7-8 год.)
- фізична активність (зарядка, пробіжки, спорт)
- позитивне мислення
- наявність мрій і цілей в житті.
Бажаю хорошого настрою!
Михаил Михайлович Богдан психолог
Здравствуйте, Nazar.
Чтобы выявить, что именно Вам подойдет и у Вас было хорошее настроение, нужна очная консультация у психолога или тренинг личностного роста.
Роксолана Романівна Ортинська-Гривул психолог
Доброго дня, Назаре!
А за для чого Ви прагнете подобатися всім? Якщо це потрібно Вам для професійного успіху, то Вам варто присвятити час і гроші парочці бізнес-тренінгів, де Ви навчитеся поводитися відповідно. Але якщо це Вам потрібно в першу чергу для особистого комфорту, тоді я рекомендую Вам звернутися до психотерапевта на очні консультації. При чому перше запитання, яке він (чи вона) Вам зададуть буде те, з якого я почала до Вас писати (тому можете наперід над ним подумати:)) Бо для чого Ви перед собою ставите таку недосяжну ціль? Можна подобатися половині з усіх знайомих людей і бути щасливим при цьому, а можна подобатися 9-м із 10-ти і бути нещасним. Так чого насправді хочете Ви?
Успіху, Назаре!
Доповнення від автора питання ·
Вмене немає коштів на психолога і на тренінги.Янадіявся отримати від вас письмову пораду.Ну хоть ще якїсь способи можуть бути?Мині це потрібно щоб бути щасливим.Бо якщо вмене хороший настрій то вмене все получається.Я впевниний в собі,я можу спілкуватись з будьякими людьми без перестанку,і так далі.Вмене рідко буває класний настрій.Так я можу собі його підняти.Але це важко кожен день.Допоможіть будласка???