Як змінити погані риси свого характеру і зберегти стосунки з хлопцем.
Добрий день! Я зустрічаюсь з хлопцем 2 роки і 4 місяці. Останнім часом є дуже багато сварок. Я бачу в ньому погані риси характеру і постійно хочу їх змінити їх в ньому ( не тримання слова, кинути курити) . В мене самої дуже поганий характер. Я є однією дитиною в сім'ї. Як що мені щось не подобається я можу злитись дуже довго. Дуже часто змінюються бажання: то хочу одного, то вже зовсім іншого. Постійно кричу і звинувачую всіх в своїх проблемах, завжди хочу бути правою в всіх ситуаціях. Мої стосунки з хлопцем зараз на рівні ми не можемо бути окремо, але й не можемо бути разом.
Я хочу зберегти ці стосунки. Будь ласка, дайте пораду, як я маю змінити себе?! Як не нервуватися через все?

Відповіді психологів
Елена Владиславовна Михайлик психолог
Здравствуйте, Soka.
"Менять" себя - дело не благодарное, хотя теоретически возможное. С собой лучше дружить, если будет мир в душе, то будет мир и снаружи. Проще и быстрее это сделать на очной консультации.
Если "изменить" себя теоретически можно, хотя и не нужно, то менять другого и невозможно и не нужно и просто не имеете права.
Пока Вы не принимаете себя - принять другого Вы тоже не можете. Когда Вы в него только влюбились он был точно таким же, с такими же чертами характера, но он был для Вас самым лучшим, сейчас дело не в нем, а в Вашем восприятии, сейчас Вас не устраивают одни его черты характера, потом станут не устраивать другие, что будете делать? Менять его всю жизнь тоже не вариант, не так ли?
Очень рекомендую очную консультацию,поймете себя, подружитесь с собой - все станет совсем другим.
Удачи Вам.
Надежда Васильевна Лунева психолог
Soka,добрий вечір! Ви вірно поставили запитання - Як змінити себе? Тому що намагатись змінити когось - марна праця, а звідси може бути і дратування, і поганий настрій, і лють. Ще в психології є таке поняття як проекція. За законом проекції людина не може побачити в іншій ті риси, які в неї відсутні. Ми проектуємо на інших ті якості, які в собі не хочемо визнавати. Подумайте над цим. Але те, що Ви визначили риси, від яких варто позбутись, дуже важливий крок!
А в стосунках з Вашим хлопцем намагайтесь прояснювати конфліктні ситуації, не варто довго злитись, це не сприяє збереженню стосунків. Свою злість, роздратування можна виражати не криками, а прсто сказати, що якась ситуація вас дратує,або якийсь вчинок визиває злість, тобто називайте свої емоції.Говоріть про свої бажання, тому що ваш хлопець, насправді не може знати що ви хочете, про що думаєте. Допомогою Вам можуть бути групи особистістного зростання, спеціальна література. Успіхів Вам!