Сексуальне бажання від стресу
Доброго дня!
В мене така проблема - стрес викликає сильний сексуальний і емоційний потяг до чоловіка.
Зараз я зустрічаюся із одним чоловіком, але секс у нас бувєа не дуже часто. А якраз в цей час в мене в житті нервовий період. Причому стрес - "гнітючий", "давлячий" - тобто не короткочасний, а довготривалий (настало по-перше скрутне фінансове становище; по-друге проблеми на роботі; по-третє дуже невизначена ситуація із новою роботою, причому на даний момент від мене результат вже не залежить - я все зробила, тепер просто чекаю рішення, окрім того я ще й займаюся громадською роботою, де теж нервую). І я вже близько місяця в такому гнітучому стані, таке відчуття, що в мене постійне ПМС - нервую, легко можу заплакати, всим незадоволена, втомлена.
Але, як тільки в мене починається таке відчуття туги (а воно настає щодня по декілька разів) я відчуваю нестримне бажання хоч аб подзвонити своєю бойфренду, а краще зайнятися із ним коханням. А він дуже зайнята людина. І коли в нього стрес - вні замикається в собі. Я вже йому якось натякала, що ми тут різні в цьому сенсі. Він зрозумів, підтримує мене, коли я дзвоню.
Але проблема в тому, що я усвідомлюю, що в решт-решт йому це може набриднути. Ну посудіть самі - вні вирішує якісь важиві питання, а тут надзвонює коханка з просто поговорити, або із приголуб мене. Тим паче, я думаю, вні відчуває мій стан і деяку ітсеричність в цей момент. Хоча я йом упостійно говорю і пишу, що він моя опора, що мені із ним леше і впевненіші. Але я не хочу докучати.Але не можу - я вся рвуся в такий момент до спілкування із ним. Я коли на мене находить туга, буквально фзіично відчуваю бажання плакатися, говорити, ніби по тілу розтікається якась слиота і вимагає плакати (це я образно так пишу, в мене дах не поїхав). І чим більше нервую - тим більше потяг до бойфренда.
Я згадую один випадок ще із університетського життя (зараз мені 25): я здавала курсову, і була не дуже впевнена в якості її виконання (що зі мною було не часто) і тут зайшов мій тодішній хлопець - як я накинулася на нього з обіймами!!! При чому не лише емоційно - я відчула жагуче сексуальне бажання!!! І таких випадків в мене багато, просто цей запам"ятався.

Відповіді психологів
Доповнення від автора питання ·
От нещодавно
вже - теж псіхувала і через роботу і себе накрутила, що бойфренд може кинути, а тут прийшов мій колишній колега, із яким в
мене приязні і дещо грайливі стосунки були. Я нібито дружньо кинулася йому на шию, і знову ж - відчула нестримне бажання. І
мені від такого обійму стало легше. Я в стресі прагну до чоловічого тіла, або хоча б до спілкування, і відчуваю сильне
сексуальне бажання.
Я боюся, що я так надокучу своєму бойфренду своїми дзвінками, тим паче я ж маю давати йому проявити ініциативу, а не
нав"язуватися. Але я не можу себе стримати.
Що робити, підкажіть, будь ласка!!!
Нелли Викторовна Дебелая психолог
Singi, во время стресса в человеческом теле идет выброс адреналина, сахара, кортизола и угнетение выброса серотонина. А секс - это положительные эмоции, т.е. выброс серотонина. Когда-то вы закрепили такой способ (соксуальное желание)п олучения необходимого количества серотонина - гормона, отвечающего за позитивное настроение, и теперь этим и спасаетесь.
Есть куча других способов! Искать их и менять имеющийся способ справляться со стрессом на новый - это кропотливая и целенаправленная работа, которую лучше делать со специалистом. Рекомендую искать возможность очной работы с психотерапевтом.
Доповнення від автора питання ·
Дякую, Неліл Вікторівна!
1. А якщо не очно із психологом - що можна зробити?
2. Щодо серотоніна - я також страждаю ОКР, читала, що це яоксь пов'язане із сератоніном.
Якщо я парвильно зрозуміла, то треба якось підняти серотонін? Але як? (Чорний шоколад їм щодня і доволі багато).
Нелли Викторовна Дебелая психолог
Singi, честно говоря, не думаю, что реально можно изменить вашу ситуацию без очных консультаций. Это все-таки довольно серьезное занятие - найти и закрепить новый способ реакции. За один день это не делается, и, не видя клиента, нельзя уловить важные показатели (невербалика, темп, тембр, оговорки, проявления чувств и т.д.). Это будет не работа, а переливание из пустого в порожнее. Видимость работы. Надеюсь, вам не попадется такой спец, который пообещает вам без очной работы сделать из вашей жизни конфетку!
Черный шоколад - это, конечно, вкусно и полезно(у самой аж слюнки потекли:), но организм и сам умеет выделать этот самый серотонин, нужно только найти механизм, который запускает это дело(как вариант, прибегнув к аутотренингу.).
Почитайте для начала книгу Владимира Леви "Искуство быть собой". Я с некоторыми его позициями не согласна, но упражнения там очень действенные!. И, как появится возможность - сходите все-таки на очную консультацию!
Доповнення від автора питання ·
Якщо питання в фізіологінчих реакціях, то можливо тутможна щось медикаментознопоправити?
Нелли Викторовна Дебелая психолог
Давайте расставим точки над ё:
у вас есть ситуации, которые провоцируют вашу реакцию, как на стресс.
ВЫ хотите медикаментозно увеличить количество серотонина в организме. Если вы это будете делать при этом не решая, почему вы имено так реагируете на стресс, вы будете это делать всю жизнь. Это все равно, что при простуде выписть "колд-флю". да, симптомы снимет, но причину не уберет. От того, что у вас будет больше серотонина, сексуальное жилание никуда не денется.,слезы не уйдут. Это ваш сегодняшний способ справляться со стрессом. Для того, чтобы изменить ситуацию, повторяю, нужно работать!, нужно понять причину такой реакции, нужно найти альтернативные способы справляться со стрессом, выбрать подходящий вариант, закрепить результат. Это сложнее, чем просто съесть таблетку. Но, волшебных таблеток не бывает, и, честно говоря, тяга современного человека глушить все, что возможно медикаментами - это не лучший вариант. Лично я не советую, но решать, конечно, вам.