Погана думка
Доброий день, допоможіть будь ласка. В мене вже тиждень як крутиться думка в голові, що я бажаю свому хлопцеві смерті, мені від цієї думки дуже погано, бо це зовсім не так, він для мене навпаки є найдорожчим в цьому світі. Чим ближче я з ним тим більше лізе мені ця думка в голову. Перебуваючи з ним я почуваюся напруженою через цю думку...мені так погано...

Відповіді психологів
Александр Сергеевич Горобец психолог
Здравствуйте, Наталя
Мысли о смерти нас могут посещать в той или иной форме, и ничего в этом страшного нет. Смерть вашего парня вы представляете в связи какой-то ситуацией или вашими чувствами, расскажите об этом больше.
Марія Стасюк психолог
Доброго дня, Наталя!
Я на мене, то варто звернути увагу, все-таки, на ваші стоснки: які емоції, почуття та потреби ви можете вільно проявляти і ділитися хлопцем, а якими не можете. Можливо, Ви побачите щось, що не знаходить прояву у ваших стосуках, чого особисто Вам не вистачає, або чогось занадто багато.
І, погоджуючись, з Олександром, теж вважаю, що варто поділитис з хлопцем своїми переживаннями, своїм напруженням, страхами.
Сергей Михайлович Томчук психолог
Наталя,Ваш стан схожий на нав язливі переживання. Якщо вони посилюватимуться та зявлятимуться нові "неприємні" думки, то варто буде шукати консультативної допомоги. З метою самодопомоги - як тільки зявляється подібна думка максимально "включайте" свідомість, обєктивну логіку та реалістичне мислення. Якщо це можливо, то вголос давайте собі аргументовану відповідь на питання: чому це не правда? чому я з цим не погоджуюсь? чому це не станеться? (впродовж 7-12 хвилин). Після цього одразу переключайте увагу на будь-яку приємну чи бажану діяльність. Робіть так та не уникайте подібних думок, бо вони можуть стати ще більш навязливими. Успіхів!