Нарцисичні батьки, я не можу жити
Нарцисичні батьки не розуміють нічого, я не можу жити і взагалі нічого робити, все звужується до однієї точки, я сприймаюсь "кусками". Я не можу вибудувати з ними розуміння. Допоможіть будь ласка

Відповіді психологів
Вітаю!
цитата:
Нарцисичні батьки, я не можу жити
Як так розмію, що батьки суттєво перекривають Вам кисень для життя. І це змусило Вас звернутись на форум до психологів.
Все правильно?
Головна складність, очевидно, ось така -
цитата:
Я не можу вибудувати з ними розуміння.
Співчуваю Вам через те, що доводиться перебувати у таких складних умовах, коли не вдається досягти елементарного розуміння.
Чи не могли б Ви розкрити, які Ваші прояви ними нехтуються, знецінюються або заперечуються? Розумієте, без конкретики важко рухатись вперед.
До того ж, важливо уточнити, в який спосіб вони це роблять?
Напевно, від них очікуєте цілком конкретних речей. Наприклад, сприйняття Вас дорослою людиною, яка має право на свої власні потреби та бажання, погляди та переконання, починання та дії.
Розкажіть, в чому наспрвді Ви зацікавлені? Насамперед?
І якщо вже йдеться про розуміння з їх боку, то чого саме це стосується?
Щоби краще уявити Вашу ситуацію, дайте більше інформації про себе. Чим Ви займаєтесь? Що любите? Від чого отримуєте задоволення? Наскільки самостійні в фінансовому плані? Яким в цілому уявляєте своє життя?