Я незнаю шо мені робити
Я хочу заре собі нашкодити чоловіка мого мобілізували 1 серпня і до мене за неділі 4 рази щвидка допомога приїжджала я незнаю шо мені робити мені зараз хочеться собі нашкодити вмене сенсу немає жити далі.

Відповіді психологів
Доброго дня!
цитата:
вмене сенсу немає жити далі.
Схоже, що Ви дуже прив'язані до чоловіка. Тому не дивно, коли його мобілізували, у Вас зник сенс життя. Ви в розпачі, а уява малює поганий сценарій майбутнього, завдаючи шаленого душевного болю, від якого хочеться позбутись за будь-яку ціну.
Наразі Вам конче потрібна підтримка і допомога.
Хто з рідних та близьких, можливо, друзів може бути поруч, щоби Ви змогли впоратись із шоком, а потім поступово повернутись до більш-менш повноцінного життя?
До речі, скільки років Ви у шлюбі?
Чи є у Вас діти?
цитата:
Я незнаю шо мені робити
Спочатку, виговоритись і винести назовні усі свої почуття, усе, що болить. Психологу або тому, хто співчуває і готовий розділити з Вами емоційне навантаження.
В будь-якому разі завжди актуальною буде цінність Вашого життя(!) Те, заради чого Ви прийшли у цей світ(!)
Також, погляньте у цей бік - чоловікові зараз теж складно. Йому допоможе вистояти усвідомлення того факту, що Ви його любите, будете підтримувати і чекатимете. Хіба заради цього не варто жити далі?!