Помощь ребенку - подростку
У моей 13-летней дочери есть навязчивые мысли и страхи, она зашторивает окна, прячет/заклеивает камеру телефона, не доверяет лекарствам выписанные врачом, есть проблемы с одноклассниками. Плохой сон и прием пищи.

Відповіді психологів
Доброго дня.
З такими переживаннями точно варто звернутись до психолога, для початку але можливо і до психіатра потім, якщо інтенсивність цих станів і переживань дуже висока.
Але важливо щоб Ви поговорили з донькою, підготували її. Враховуючи, що Ви описуєте наче переживання про переслідуючу загрозу у доньки, похід до будь-якого спеціаліста може вкликати у неї додаткову напругу. Тому краще пояснити і підготувати її, налаштувати. Якщо такого супротиву немає - це чудово.
Крім того, важливим є те, як довго такий стан у доньки?? Як давно Ви це помітили чи вона розповіла?