Відносини з чоловіком
Із чоловіком другі шлюби. Вважала, що знаємо ціну втрат та розлучень. Але в шлюбі зі мною повторилося те ж саме, про що розповідав про першу дружину (критика з його боку щодо побуту, все не так і все не те, погана мати, дружина, господиня), дорікав, що я квартиру купила не сама, а батьки, тому я її нібито не бережу (вважав подряпини на шпалерах, тд), «виховував» мого сина методом «пожеще» і так само точно критикою (невихований, лінивий, жирний ітд), зрозуміло, що підлітки іноді просто нестерпні, але для нього критика «поліпшує, покращує» і т.д. Я цього не витримала, здоров'я похитнулося знатно, подала на розлучення, змінила замки, попросила його з'їхати. Звичайно, перший місяць - я просто тварюка, вершу долі, руйную сім'ю, що він нічого жахливого не зробив, і що люблячі обов'язково прощають.
Кілька місяців дуже багато говорили, він визнавав свої помилки, образливі слова, сказав, що цей удар дуже сильно змінив його світогляд, що він зрозумів, яку прекрасну дружину втратив, як він любить нас, свою сім'ю. Просив мільйон разів вибачення, дати шанс і не руйнувати родину. Навіть погодився на собаку (я все життя мріяла, він був категорично проти, та й дочку вже не моржу, а він так і сказав "буде донька") вибрали цуценя-дівчинку, він навіть ім'я їй дав.
Спочатку він продовжував жити окремо (у квартирі мами, вона за кордоном), спочатку часу не було, потім друг приуеп їх ремонту забере-перевезу речі, потім у мами світло не відключають (в основному працює вдома, онлайн) і тд.
Минуло вже півроку, а тепер я все більше замислююся: може йому так вигідно? Сім'я є, перед друзями не соромно (вони теж лаяли його, коли дізналися про розлучення), дружина теж, для подружнього обов'язку приїжджає, клопоту менше. Нікому зауважень робити не потрібно, побут організований оскільки він завжди сам і хотів, тобто ідеально.
А тут мій ледар підліток з уроками, телефоном і вихованням, щеня з обписаними пелюшками ... ось тобі і "буде донечка", тільки "таточка" вирішив, що ну його на хрін ці пелюшки, прогулянки.
Ось тобі й сім'я, за яку ти так шалено боровся. Натомість каже "не хочу я тут жити один", "мрію засипати і прокидатися разом, як раніше". Але у кожного своє, виходить... сумно...

Відповіді психологів
Доброго дня.
Ви описали складну, і маючу багато сторін ситуації стосунків з чоловіком. І по тексту видається, що Вам з не простими переживаннями доводиться жити зараз.
Але, якщо спробувати конкретизувати, як питання Ви маєте? Які відповіді чи погляди хотіли б тут отримати?
Доповнення від автора питання ·
1. Виправлю: минуло вже півтора роки окремого життя (а не півроку як по тексту).
2. Ходила до психолога. Вона чітко озвучила: чоловік-нарцис, ви його не виправите, людина важка, і тільки його думка буде правильною і вірною завжди. Хотіла зрозуміти, чи дійсно людина така і просто не вміє любити? І на мої почуття їй байдуже. Чи я багато чекаю від відносин і дійсно повинна бути терплячою і вибачаючою?
3. Зрозуміти, чому я боюся втратити ці відносини, в яких ці роки була "не такою" (мене потрібно було виправляти, покращувати і тд з його слів). Зараз звичайно, ми не сваримося, бо живемо окремо, але коли одного дня я затронула тему про його повернення він чітко сказав: готуйся до того, що я маю свою думку, і мовчати не буду, буду висказувати, а ти знову будеш ображатися...
Доброго дня. Підтримую питання колеги про те, як би Ви самі сформулювали проблему яку ви хочете вирішити та ціль.
І ще такі думки, що зазвичай ми вибираємо партнера несвідомо, але таким чином, що він або репрезентує (ідентифікує) якісь наші внутрішні частини, відносини власного Я, або доповнює і репрезентує якісь наші відносини до себе та до інших. В цьому сенсі мені здалося, що ви теж досить критична до себе та до інших. Но що представляє ця критика. Які незадоволені потреби вона втілює?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 391341 для Яна Дмитрівна Кузик
Відповіла в Доповненні до питання. Не одразу зрозуміла куди писати) Дякую