Як повернути хлопця?
Ми зустрічалися з ним 8 місяців і все було добре, можна сказати так що скоро могло бути весілля, але він захотів трішки відпочити один від одного, на моє запитання чи ми знову будемо разом?Він казав, що поки незнає, деякий час все було добре, потім знову щось не так, він хотів бути сам, тобто нагулятися, робити те що він хоче,йому зараз 19 років. Потім він казав, що ми будемо разом, але пізніше, я чекала...Коли я дзвонила до нього і просила прийти до мене він казав, що занятий або щось друге, це можна пояснити тим, що він нехотів мене бачити, бо коли він мене бачить, тоді він хоче бути зі мною, і нікуди нехоче іти,потім з"явилася Т.І все стало ще складніше, він її нелюбить, і поки нехоче бути з нею, але вони просто гуляють.Він перестав до мене дзвонити, хоча коли я дзвоню ми нормально спілкуємося.На мої запитання у нього єдина відповідь "незнаю".Я його дуже сильно люблю, він для мене має велике значення,наші знайомі говорять що ми гарна пара, і ніхто не проти щоб ми були разом. Допоможіть мені будь ласка повернути його.Буду чекати відповіді, дякую!!!

Відповіді психологів
Оксана Витальевна Крищенко психолог
Насильно мил не будешь: гласить прислів'я. Можливо, Ваш хлопець просто заплутався, Катя. Якщо він любить, то дайте йому можливість це зрозуміти. Відпустіть його як коханого і залиштесь із ним як друг. Любов, якщо вона є, візьме своє і хлопець сам повернеться. Головне, не намагайтеся утримати силою чи нав'язатися, чекайте. Часто чоловіків лякає можливість втратити свободу через дівчину, і обмеження цієї свободи може відштовхнути. Вірте і любіть.
Алексей Павлович Марченко психолог
Катя, после прочтения первого ответа моей коллеги Оксаны Витальевны, рекомендую не ждать следующего ответа, а принять рекомендации к их осуществлению ;)
Виктория Николаевна Ересько психолог
Здравствуйте, Катя!
Психологи, к сожалению, не могут Вам помочь вернуть парня. Это обычно обещают гадалки, ворожки,экстрасенсы: "Приворожу, Верну в семью" и т. д.
Психолог может Вам помочь вернуть себя, пережить эту потерю без ущерба для психики. Пережить эту боль, и не бояться следующих отношений, ведь это всегда риск, нет гарантий, что не будет опять больно.
Алевтина Дмитриевна Шевченко психолог
Катя, чоловічий тип сексуальності відрізняється від жіночого: чоловікам у більшій мірі притаманний конкурентний тип сексуальності, коли вони завойовують дівчину. Можна сказати, що вони менш залежні в коханні.Повне злиття з предметом кохання, згода на все, думки тільки про весілля можуть народжувати підсвідоме побоювання чоловіка, що дівчині потрібен будь-хто, щоби заповнити емоційну порожнечу, чуттєву безодню свого внутрішнього світу. А от якщо вона заповнена, та ще й цікавими речами, які дівчина ще не кожному й відкриє, то кожен з інтересом зазиратиме до Вас у душу, щоб приєднатися до красивого та чуттєво багатого світу. Але запрошення отримає не кожен...Зараз треба Вам собою зайнятися, Катя.
Краще не зможу пояснити, хоча й відчуваю якусь не до кінця задоволеність своєю відповіддю і таке вічуття, що мій труд по написанню цієї відповіді може впасти у прірву Вашого " А правда ж, я хороша, а він падлєц?" або "Та скажи ж, як його, падлєца, повернути?"