незрозумілий мотив
Поясніть буль ласка,які можливі мотиви поведінки дівчат і хлопців.Коли вони пробують показати свою сексуальність.хваляться кількістю партнерів (чуть не число вказують) і взагалі... постійно намагаються знаходитись у центрі уваги протилежної статі. Є хлопці які чуть не колекціонують двчат,які мотиви таких поведінок?

Відповіді психологів
Привіт:) Взагалі потреба подобатись представникам протилежної статі є природньою для кожної, особливо молодої людини. Відтак, мотивом, тобто тим, заради чого я чиню певним чином, може бути потреба у визнанні, у прив"язаності, у самореалізації тощо (це дуже індивідуальна річ). Інколи мотиви можуть мати явний і прихований зміст. Так, наприклад, якщо я (явно) надмірно вихваляюсь своїми сексуальними перемогами, то (приховано, латентно) в душі я можу бути сильно невпевненим у собі і своїй сексуальній привабливості і спроможності. А що тебе непокоїть, те що вони хизуються, чи те, чому ти так не чиниш?:)