Як позбутись страху?
Доброго дня!У мене така проблема:декілька разів мені ставало погано в церкві, і після цього я налаштувала себе, що так буде завжди.Справді, коли я йду кудись(в церкву, школу і т.д.),то в мене виникає панічний страх і робиться погано.Дійшло до того, що я почала пропускати школу і ще багато в чому собі відмовляти, бо не можу з собою справитися.Вбити в голову цю дурницю я змогла, але як мені тепер налаштувати себе на протилежне, я не знаю.Це все через самонавіювання, тому що, коли я не думаю про це, то почуваюся чудово.
Будь ласка,порадьте, що робити, бо я вже скоро боятимусь з хати вийти.Дуже сподіваюсь на вашу допомогу!

Відповіді психологів
Елена Владиславовна Михайлик психолог
Здравствуйте, Оксана.
Работа со страхами ведется на очной консультации.
Можете попробовать договориться с собой так: зайти в церковь или школу на пару секунд и сразу выйти, если хорошо пройдет -а пройдет наверняка хорошо, за пару секунд и испугаться не успеете, потом договоритесь побыть там минуту, но когда будете там не думайте: "Когда же эта минута закончится?!", а говорите про себя молитву, стишок, считалку, не важно что. После того как побыли минуту и убедились,что за минуту ничего страшного не произошло, можете зайти на 5 минут, 10, 30. Как только Вы убедитесь, что Вы можете находиться там какое-то время, то на полчаса больше, на полчаса меньше уже роли играть не будет.
Удачи Вам.