Обмеження свободи
Доброго дня. У мене така ситуаці, я зустрічаюсь з молодим чоловіком, він у іншій країні, через декілька місяців я переїду до нього, вийду заміж і будемо вже нарешті разом. Зараз наше спілкування проходить лише у скайп режимі. Для мене проблема полягає у тому, і у нас постійно конфлікти виникають з того, що свої вихідні, вільний час я хочу проводити не вдома, хочу зустрічатись з друзями, розважитись. Він ніяк цього не хоче розуміти, аргументує це тим, що і в нього є багато друзів які кличуть його, але він обмежує ці гуляння оскільки в нього є я, він не хоче щоб у мене виникало якихось питань і підозр відносно його розваг. Я дуже свободолюбива людина, раніше мене втримати вдома було важко, я завжди мала купу справ, мала де піти і чим зайнятись. А він аргументує це тим, що розважатись нам слід лише у двох, він не знає моїх знайомих, буде ревнувати, переживати. І його лякає моє таке бажання вирватись здому, оскільки я скоро стану його дружиною.. А я не можу постійно знаходитись у дома.. мені потрібно змінювати обстановку, отримуавти новіі враження щоб я себе добре почувала. Коли ми разом, то гарно проводимо час, весело, зустрічаємось з друзями. Але коли ми не разом, він ставить ці заборони.. мені так важко.. Коли нас буде своя родина, дім, звичайно це все буде моїм життям, моїм клопотом..але що робити з цим зараз?

Відповіді психологів
Александр Сергеевич Горобец психолог
Здравствуйте, Anna
Со стороны выглядит так, будто это вопрос свободы и контроля друг друга. На самом деле, у вас, друг для друга, стала актуальна тема доверия. Попробуйте поговорить вместе об этом.
Нелли Викторовна Дебелая психолог
Anna, давайте попробуем критично взглянуть на ситуацию. Вы собираетесь замуж за человека, который уже ограничивает вашу свободу (если муж и жена иногда проводят досуг отдельно друг от друга-это не значит, что они сразу же будут изменять, дебоширить и прочими способами вести себя неподобающим образом). Вы будете жить в другой стране, без знакомых, друзей, (язык хоть знаете?), родственников тоже не будет, финансово будете от него зависеть(хотя бы первое время).
Лично мне не очень нравится такая перспектива. А вам? Что вы сейчас делаете для того, чтобы избежать такой ситуации?