Чому мій чоловік мене не цінує
Я одружена 7 років і 7-м років я чекаю чоловіка до дому довгими вечорами,я телефоную дізнаюся коли він буде дома і де він.Він ніколи не спішив додому,я вірю що він на роботі а підчас розмови дінаюся що завітав до друзів після роботи,і що випадково розрядився телефон і що він буде через 15 хв.Підчас розмов (навіщо ти так робиш? я тобі взагалі ніхто)отримо відповідь
-А що ти можеш зробить
-тебе щось не воаштовує да я такий ,можеш їхать у своє рідне місто (Черкаси),
-да я такий. А наступниного дня говорить що любить мене.
У нас є донька вона мій сенс життя.
Так дійсно мені немає куди іти.
Я знаю що мені потрібно піти купить продукти,і взагаю я можу покластися лише на себе,коли мені потрібна якась допомога,зазвичай отримою відповідь "я не можу".У нас було багато розмов,ми приймали різні рішення,і врезультаті ще разом
Що робить,чому неварта його дзвіна,чому дитина змушена хвлюватися за відносини своїх батьків,чому він ніколи не винен яка б у нас не була розмова ,я завжди вина.Я дуже його люблю я живу лише завдяки моїй дитині,я хочу зберехти наші відносини,але я хочу буть потрібною своєму чоловікові

Відповіді психологів
Натали Валентиновна Круглашова психолог
Коли я прочитала ваше повідомлення, зрозуміла, що там практично нічого нема про вас. Багато про чоловіка та його ставлення, про дитину, яка наповнює змістом ваше життя, але не про вас... Мені пригадався жарт: "Когда отдаешь всю себя без остатка,на тебя начинают смотреть,как на пустое место". Любов та повага - це не одне і те саме. Любов або є, або її нема, з повагою зовсім не так. Ми завжди знаємо за що саме поважаємо людину. Щоби бути потрібною своєму чоловіку, насамперед, необхідно бути потрібною самій собі і ставитись до себе з повагою та любов'ю.
Елена Владиславовна Михайлик психолог
Здравствуйте, зайка.
А зачем ему Вас уважать если Вы никуда не денетесь? Вы живете им и ребенком, а что есть в жизни Вашего? Где Ваши увлечения, Ваши мечты, Ваша карьера, где Вы в Вашей жизни?
Что именно в Вас ему должно быть интересно? То, что Вы постоянно переживаете о нем? То, что Вы не хотите быть виноватой?
Вспоминайте момент, когда он был в Вас влюблен, какой Вы тогда были? Были ли у Вас мечты? Чем Вы тогда занимались в свободное время? Как Вы жили тогда?
Пока Вы не вернете себе интерес к себе - не вернете и его интерес. Вы - отдельный человек, Вы - другой человек, Вы имеете право на свою интересную жизнь, Вы можете жить с мужем, но жить только им, забывая себя - дело неблагодарное. Счастье - состояние внутреннее, оно от мужа не зависит, оно зависит от Вас и только от Вас. Представьте, что муж снова Вас любит и ценит, как складывается Ваша жизнь, какие у Вас свои интересы, с кем Вы общаетесь или снова зацикливаетесь на нем, его интересах, его времяпровождении, его друзьях?
Удачи Вам.