Телефонування
Мені подобається хлопець, його ставлення до мене я поки що не знаю.Він телефонує до мене десь раз на 2 чи 3 дні, але буває, що кожного дня. В основному це не довгі розмови, питання, що було на домашку, а інколи і досить тупі - який в нього пароль в контактах??!! Хоча бувало декілька раз що ми говорили десь біля години!!! Як за часто можна мені йому дзвонити, щоб він не зрозумів, що він мені подобається???? Адже мені здається що він до мене байдужий!! Чи можна не дзвонити взагалі???
Вподобали: 1 з 1

Відповіді психологів
Елена Владиславовна Михайлик психолог
Здравствуйте, Аня.
В отношениях самое главное искренность. Если Вы будете стараться вести себя так, чтобы он не понял Ваши чувства, то он действительно может их не понять и обратить внимание на более искреннюю девушку, которая не будет бояться показывать свои чувства.
Хотите ли Вы этого?
Нет ничего плохого в том, что он Вам нравится.
Ведите себя естественно, если хотите позвонить, то можете это сделать. Вы можете прямо сказать: "Я хотела тебя услышать, поэтому позвонила". В конце-концов, если Вам нужны будут пути отступления можете сказать, что он Вам нравится как друг и всё.
Будьте искренней. Удачи.
Нелли Викторовна Дебелая психолог
Доброго дня, Аня. Пригадала себе у вашому віці. Дякую вам за це! Щиро радію за вас, за ваше почуття. В вас починае прокидатися жінка. Це чудово!
Я згодна зі своєю колегою щодо щірості в стосунках. Звичайно, не слід отак відразу розказувати йому, про свої почуття, але показати хлопцеві те, що вас цікавлять його думки, вподобання, життя - в цьому нема нічого поганого. Хлопці люблять, коли цікавляться їхніми інтересами. До того ж, думаю, що ви йому теж подобаєтесь, бо він не став би розмовляти з вами годинами, якщо було б навпаки. Просто будьте собою. Успіхів вам!