що мені робити?
Доброго вечора.в мене проблема,яка мене дуже хвилює,я зустрічаюсь з хлопцем 2 роки,познайомились в університеті я була на 1 курсі він на 4 ,спочатку спочатку стосунки були чудові,ми часто спілкувались,бачились,я в нього закохалась,а найголовніше що на початку він найбільше приділяв мені увагу,2 роки ми їздили разом відпочивати на море,часто ночували один в одного,батьки дуже добре ставились як моя мама до нього так і його до мене,часто я спілкувалась з його батьками,залишалась літом в них помагала їм(в них особняк і є трішки поля),одним словом все було так-ніби ми вже сімя.звісно бували й сварки,бо я дуже ревнива,а він ні.Але коли він пішов на роботу,працює в міліції,в нас почастішали сварки,я стала ще більше ревнувати,недовіряти,ми бачились тільки раз на тиждень на вихідних,хоч живем 20 хв. їзди один від одного.я сама вчуся на ту ж професію,старалась його розуміти,наряди,нічні виїзди,проте я зауважила що ми ніби віддалаємось один від одного.І буквально недавно,місяць тому ми посварились їз за дрібниці,я просто кинула трубку коли ми розмовляли,бо йому за 2 тижні розлуки не дуже горіло мене бачити(він звісно так не сказав,але я так подумала,бо відмазка була смішна-трошки прихворів).Ми вже не бачились 1,5 місяці,на говорили місяць,я його дуже люблю,але незнаю що робити,дзвонити до нього не хочу,бо ітак опустилась дуже низько(адже коли любиш робиш все для тої людини),він мені 3 тижні тому написав смс,зі змістом:Привіт,як справи,чув ти прихворіла,як ти?...але я нічого не відписала,дкмала позвонить,як не відпишу,а він не позвонив,і ось цього тижня я йому написала схожу смс,і він теж не відписав.В контактах(сайт для спілкування) він додає різних гарних дівчат,модельної зовнішності,проте раніше такого не було...я спілкуюсь з його рідною сестрою,вона казала що фотографії мої чк були в нього в кімнаті,так і висять і що їй він сказав що ми посварились,але чому він так себе поводить,невже він не переживає за мене,невже йому не цікаво з ким я спілкуюсь,а може я собі когось знайшла(хоч він знає що я його дуже люблю),чому він так робить?Підскажіть як бути в цій ситуації,як налагодити стосунки,як почати йому більше довіряти?

Відповіді психологів
Алёна Николаевна Полторак психолог
Доброго ранку Nata!
Я Вас розумію, в мене також була схожа ситуація. Будувати взаємовідносини це не легке завдання.
Nata відповідь на це питання знайдете у своїх думках!
Ваші смс листування свідчать про те, що Ви сумуєте один за одним, але ніхто не зважується зробити крок на зустріч.
Раджу Вам зробити перший крок на зустріч, знайти привід та запросити його до себе. Я вважаю це проявом жіночої мудрості, турботливості та любові з вашого боку.
Або хвилюватись в очікуванні за ваші відносини. Що для Вас краще, обирайте самі.
Надалі, я вважаю, якщо Ви спробуєте проявляти до свого хлопця турботу, увагу, розуміння, любов та цікавитися його справами та переживаннями на роботі стосунки налагодяться. Від такого відношення ніхто не відмовиться і воно набагато цінніше ніж модельна зовнішність! Бути кращою дівчиною-особистістю для свого хлопця. Також реалізовуйте себе як особистість у навчанні чи захопленнях, покажіть, що Ви дівчина гідна уваги, поваги та його кохання!
Доповнення від автора питання ·
Алёна Николаевна -широ дякую що ви відгукнулись на мою проблему,але мені здається що вже все втрачено,я вчора зробила перший крок,проте вийшло,таке....ми переписувались і ось що він мені написав,я скидую історію розмови,дайте хтось цьому характеристику,чи є ще можливість налагодити стосунки???
02.12.10 Наталя: я не зможу без тебе Видалити
02.12.10 Коля: непробуй я вирішив за себе я небуту................
02.12.10 Наталя: Давай попробуєм заново,будь-ласка,я обіцяю я виправлюсь
02.12.10 Коля: ну то видали мене і не будеш бачити.................наталя немуч себе я нехочу зарас продовжувати мені і так тяжко язрозумій все я йду папа
02.12.10 Наталя: Не йди будь ласка,я казала зі злості,але я ж тебе люблю,чого ти такий жорстокий?Ти навіть не хочеш попробувати мене зрозуміти,ти додаєш різних дівчат кожного дня,мені тяжко я не можу так жити...
02.12.10 Коля: ти сама знаєш надобраніч
02.12.10 Наталя: Кому,ти скажи?Максиміву,кому Олені твоїй?
02.12.10 Наталя: Будь-ласка давай попробуєм спочатку,якщо в тебе ще лишились до мене почуття...Не муч мене...
02.12.10 Коля: наталя відкрий очі зрозумій заскільки часу ти зарас такі речі мені говориш а знайомим шо ти розказувала на мене який я хіровий і так далі .........я спати спишемось папа
02.12.10 Наталя: Я не можу без тебе,але не розумію чому тобі легко без мене,чим я тебе обтяжувала?
02.12.10 Наталя: нащо ти так поступаєш,чому?Ти навіть не уявляєш як мені було весь цей час...
02.12.10 Коля: ні нікогоо в мене нема але зрозумій мене правильно пробач але я нехочу зарас з ніким зустрічатися зрозумій
02.12.10 Наталя: Ні-я не хочу друзями,я хочу бути з тобою і тільки з тобою я обіцяю що не буду тобі нічим дорікати,хоч в тобі я негативні риси але я тебе люблю такого
02.12.10 Наталя: Я тобі давала шанст коли ти просив,дай мені один,я не можу без тебе хоч яким би ти не був!!!
02.12.10 Коля: люблю але стосунки продовжувати нехочу давай будем просто друзями.............
02.12.10 Наталя: Будь-ласка!!
02.12.10 Наталя: Ти що собі когось знайшов що так легко хочеш розійтись?
02.12.10 Коля: папа
02.12.10 Наталя: давай поговрим будь-ласка,я тебе дуже прошу,я готова змиритись зі всім,аби тіки знати що ти мене любиш
02.12.10 Наталя: мені просто було боляче що ти зі своєю роботою забув про мене,що навіть бачити мене не хочеш-що тобі хватає бачитись раз на 2 тижні,як я мала ставитись до того,що ми не бачились 2 тижні,а ти мені кажеш що маєш віндовс перестановляти,а до мене не прихдеш,як?
02.12.10 Коля: я розумію а ле нехочу продовжувати стосунки оскільки хтось рано чи пізно буде жаліти тимбільше ти постійно на мою роб відказуєш нашо тоб такий ............вибач .......надобраніч
02.12.10 Наталя: я не хочу тебе втрачати я тебе люблю як ти того не можеш зрозуміти
02.12.10 Коля: я нехочу більше на ту тему говорити оскільки ти все одно пишеш своє як ти вважаєш .як і завжди я непривий а НАТАЛЯ завжди права вибач я забув перепросити .................я спати мамі привіт...........надобраніч.........
02.12.10 Наталя: Що тобі розповіли-ти ніколи зі мною не хотів спілкуватися нормально завжди інших слухав,а я тебе любила і наіть зараз як та дура,весь цей час таралася як то би тобі сбрпризи зробити і тому подібне а ти так постіпив,звісно нащо тобі вже я як зі здоровям стало гірше то і тебе не стала а ні замість того щоб підтримати...Скажи був хоч якись момент щоб ти мене любив?Чи це в тебе була просто привичка?
01.12.10 Коля: а я від тебе такаоготож неочікував як я непозвоню ти фіг позвониш день другий твоя проблема в тому шо ти всім розказуєш який я хіровий навіть невмієш з людьми спілкуватися мені все розповіли щястя тобі в майбутньому..........................
30.11.10 Наталя: Привіт Коля-знаєш навіть від тебе такого не очікувала,тільки тепер я зрозуміла що весь цей час поки ми були разом я для тебе нічого не значила,я не розумію тільки для чого ти зі мною був,я для тебе робила все,ати на мене попросту плюнув.чому ти швидше не зрозумів що без мене тобі краще?тобі було тяжко прямо сказати що я тобі надоїла,з людьми так не поступають,я то думала чого ти останні місяці так поводився...Бажаю щоб в тебе гарно склалося життя і ніхто так з тобою не поступав коли в тебе будуть неприємності, як зробив ти
Алёна Николаевна Полторак психолог
Наталя Ваше листування свідчить про те, що ви наробили багато вчинків, які образили вашого коханого. Його поведінка вже, як наслідок ваших вчинків. Так само його вчинки у стосунках Вас не влаштовують. Накопичилось чи мало образ з обох боків. Виправити ситуацію можливо, якщо Ви зможете пробачити, почути один одного і зробити висновки.
Спробуйте зараз залишити ситуацію на декілька днів, щоб опанувати свої емоції. Потім вибачитись перед коханим та попросити його вибачити Вас. Якщо йому необхідний час для вирішення, надати йому його.
Доповнення від автора питання ·
Ви цілком праві вся проблема в тому що я дуже ревнива і горда людина,але я його справді люблю,Я писала йому після цього переписування кучу вибачень,пояснень і він позвонив і сказав що як звільниця-позвонить(бо на роботі),сказав щоб я не писала раз за разом йому повідомлення.
Скажіть як почати розмову коли він позвонить,що говорити,щоб налагодити все і щоб не зробити ще гірше,чого взагалі не можна казати?
Я вам дуже вдячна за вашу підтримку і бажаю щастя вам і вашій сімї.Це дуже добре що є такий сайт,бо інколи проблеми доходять до такого,що важко з кимось з рідних поговорити і тоді замикаєшся в собі,а ви даєте людям надію і доречні поради!
Алёна Николаевна Полторак психолог
Наталя, дякую Вам за побажання та думку. Ми її цінуємо.
Ви квапитесь вирішити ситуацію, яка склалась у Ваших стосунках, далі тривати так не може і я розумію Вас.
Спробуйте відповісти на прохання свого коханого. У Вас вийде зачекати телефонного дзвінка від нього? При розмові спробуйте не обвинувачувати, а закликати до перемир'я і розуміння, бажання змінити стосунки на краще. Як зміниться поведінка коханого, якщо Ви не будете звинувачувати його? Ви зможете його пробачити і знову вибачитись перед ним? Що зміниться, якщо Ви дасте йому час на роздуми для прийняття вірного рішення?