допоможіть!!!!!
Одна дівчина Іра у мене закохалась і настільки сильно,шо мені далеко даже ментально до таких почуттів.Це стальсь в дуже короткий період на протязі 2 тижнів ,рівно стільки часу ми знайомі.Я мав причини через які пояснив їй шо між нами нічого не буде і бути не може.Після цієї розмови я її зустрів через 4 дні але вона мене не впізнає,каже шо ми не знайомі і зовсім мене не знає. Мені стало цікаво до чого така поведінка тільки недавоно була зовсім протилежна, запитався у її подружок.вони самі в шоці бо кажуть що Іра реально мене забула і даже розповідала їм ніби якийсь ненормальнийїї з кимось її переплутав і приставав з дурними розмовами.Промене вона даже не гадує живе ніби нічого небуло Яшоковани,дуже перживаю за неї ,не розумію шо знею сталось.
Допоможуть будь ласка,поможіть розуміти шо з нею робити,наскільки це все нормально?
Я перживаю за її психіку

Відповіді психологів
Алевтина Дмитриевна Шевченко психолог
Вадим, якщо Ви почуваєтесь винним перед цією дівчиною, то у чому саме? Вона не пропаде - її психіка надійно захищає її від неприємних емоцій. Адже для молодої дівчини, яка тільки починає себе відчувати жінкою, це дійсно дуже велика психотравма - відчути себе небажаною. Ви самі говорите, що дівчина дуже емоційна. Схоже на те, що вона звикла отримувати бажане швидко, як іграшку в дитинстві. Але ж Ви, Вадим, не іграшка. Вам краще не допомагати дівчині, а триматися якнайдалі. Що ж, так буває, що ми завдаємо болю іншим. Вам з цим доведеться жити, тут нічого не поробиш. Якщо хочете розібратись зі складними почуттями,що виникли, якщо вони заважають аж занадто, не справляєтеся з ними, відвідайте психолога. А дівчина сама собі раду дасть, їй допоможуть ті, хто її любить. Ви ж до них не належите?
Виктория Николаевна Ересько психолог
Здравствуйте,Вадим! Если девушка живет в своих фантазиях и придумывает себе отношения, которых нет, а потом вычеркивает из своей жизни человека так, будто его и не было, то это ее выбор. Если она считает это проблемой, то она обратится за помощью, если ей так удобно жить, то Вы не можете ее спасать без ее на то желания.