Стосунки з партнером
Два роки як живем разом півроку жили душа в душу я відчула себе щасливою жінкою потім почався аж тобто скандали недовіра навіть я на нього руки піднімала допоможіть розібратися в собі благаю вса

Відповіді психологів
Доброго вечора, Жанна!
цитата:
я відчула себе щасливою жінкою
Що саме давало вам це відчуття?
цитата:
потім почався аж тобто скандали недовіра
Коли саме почалися скандали? З якими подіями у вашому житті це може бути пов'язане?
Скандали ніколи не виникають просто так ні з чого. Варто покопатися та знайти підгрунтя. Це зазвичай займає не одну сесію.
цитата:
навіть я на нього руки піднімала
Тут виникає питання чи поважаєте ви цього чоловіка, якщо підняли на нього руку? Чи було з його боку насильство (не тільки фізичне) до вас?
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № № 390730 для Валентина Віталіївна Гриценко
Дивіться щасливою я була в тому що він дав мені вітччути себу жінкою як потрібна комусь коханою жінкою яку цінують і поважають . Скандали починались з того шо йому постійно звоеила або писала бивша жінка хоча вони змушені іноді бути на зв'язку тому що в них двоє спільних діток. Руки я піднімала например тому що коли є скандал він закривався в собі лігав спати мовчки а я хотіла говорити і вирішити все тобто він не хотів говорити а мене це бісило і внутрі прям розривало і в той момент я себе вже не контролюю
Доповнення від автора питання ·
Плюс ще він перестав дивитись на мене як на жінку а і не говорити що мене любить тільки коли я попрошу а секс взагалі по моїй ініціативі і бувало таке що я його розбудила а він проігнорував мене
В целом, у вас запрос на терапию - разобраться, что с вами происходит, почему не удается поговорить, а вы распускаете руки. На сайте данный вопрос не решить.
Вы пишете у мужчины двое детей с бывшей женой и они общаются.
Как я понимаю, вы знали про детей и общение с бывшей женой. И согласились на отношения с таким мужчиной.
Что изменилось, что вас стало раздражать, что ему бывшая жена звонит?
Какие у вас отношения с родителями?
Какие отношения между ними?
Кто в вашей семье на кого руку поднимал, скандалил?
Доповнення від автора питання ·
Так я проце знала з самого початку і согласилась тому що сама немаю дітей . Та вона загальному пише тільки за гроші але іноді він закривається і буває що скаже мені про це не відразу а в мене чуство що він мене хоче іспользувати чи обманювати хоча я знаю що він так не зробить . Мама з батьком не живуть разом а загальному вони жили постійно скандали і часто була драка ну починалось з того що батько пив і грошей в сім'ю не давав а мама на цьому скандали і доходили до бійки а хто бійку починав посуть непамятаю