шось не те у стосунках чи я вигадую?
привіт 🙋🏽‍♀️
я вже з пів року зустрічаюся з хлопчиною. це перший мій досвід таких довгих стосунків - колишні були максимум місяць і я розлучалася.
він мені справді подобається, я б навіть сказала, що закохана у нього, бо не розлучилася після першої серйозної сварки, як зазвичай робила. але є але…
ми з тих, що якщо щось було боляче або не сподобалося - зразу кажемо одне одному, і стараємось покращитися у майбутньому. він відкритий до серйозних розмов - і я відкрита. я частіше маю кмоційні гойдалки: то я рада його чути чи бачити повідмолення від нього (у нас на відстані стосунки, бачимося лиш по вихідним), то мене його звичні вирази дратують і я ображаюся на нього. ображаюся я останнім часом дуже багато і часто - мене ранить майже кожна друга ситуація.
і ось він тепер почав теж писати прям про дрібниці які не подобаються, наприклад як «ти не хочеш у відповідь тоже шось питати, а не тільки я задаюа питання?», хоча це був один раз, який я можу згадати зараз, коли я так себе вела. ввечері перед тим я була у нього, у мене був депресивний епізод, я весь вечір проплакала біля нього. я розказала йому також мюсвій найбільший страх і травму - минулу анорексію і рхп, яке раз в рік стріляє знову. я хотіла, щоб він почув мене, а він натомість не прийняв це настілтки серйозно і глибоко, наскільки я закладала це у слова. я до сих пір шкодую, що сказала йому про це - і він це знає. але знову д таки, коли я казала: «у мене відчуття, ніби ти не почув те, що я тобі справді говорила». а він мені натомість вже вкотре казав «я ціную, що ти мені відкрилась»….
не знаю, отакі от моменти мене дивують. бо стосунки у нас спокійні, видно, що ми двоє один в одного закохані. і ж відкриті до обговорень, але якесь відчуття неспокою і образи витає у повітрі.
ше є багато але у нас, які різняться, таких як: питання фемінізму, дитина у майбутньому ( він хоче, я ніколи не хотіла; він вважає, шо моя думка зміниться - а зараз я просто ще юна), частота переписування тощо

Ответы психологов
м Кременчук ·
Вітаю. Знаєш, у нашому світі, де так багато нав’язаних цінностей гроші, статус, успіх, близькі стосунки все одно залишаються однією з базових потреб людини. Ми так влаштовані: людський зв’язок допомагає нам переживати стрес, отримувати підтримку й почуватися в безпеці.
Але життя, на жаль, не видає інструкцію, як правильно будувати стосунки. Тому сумніви й невпевненість цілком закономірні.
Головне, як ти почуваєшся поруч із ним, чи відчуваєш себе коханою, почутою, важливою? Чи можеш бути собою і говорити про складне, залишаючись у контакті?
Ти згадуєш про РХП. Тут варто дослідити, що стоїть за твоєю підвищеною чутливістю? Адже стосунки з іншими багато в чому відображають наші стосунки із собою.
Тому індивідуальна робота могла б допомогти краще зрозуміти себе, свої потреби, страхи й те, як формується твоя близькість з іншою людиною.