низька самооцінка
що робити з низькою самооцінкою, мені не приємно коли ми гуляємо з подругою і з нею багато хто хоче познайомитись, говорять шо вона гарна, а я ні. і взагалі не важаю себе гарною
Нравится: 1 из 1

Ответы психологов
Євгеній Мишенко психолог
Черкаси ·
у вас занадто високі вимоги до себе (занадто ідеальні ідеали), тому на фоні них, ви вважаєте себе, гіршою всіх чи подруги.
є вправи, які допоможуть знизити вимоги до себе. напишіть мені і я вам їх дам і поясню як робити. безоплатно.
цитата:
шо вона гарна, а я ні. і взагалі не важаю себе гарною
"красота в глазах смотрящего. Смотрящий И.В."
перш ніж враховувати фізіологічні та ситуаційно-поведінкові аспекти суджень інших людей стосовно вашої краси, мені здається спершу потрібно прийняти і полюбити себе, а вже потім думати, що і як міняти, і чи варто це робити