про відносини з хлопцем
Добрий вечір. мені дуже важко тепер на душі я незнаю з ким порадитись, поможіть ені советом якимись. зустрічаюся з хлопцем 8 місяців, вроді би все нормлаьно, люблю його,кохаю,не можу без нього, але ми все соримось із-за дурниць, багато сварок йдуть із-за грошей, він живе багато але батьки не хочуть давайти йому грошей, і получається шо почти все я сама за себе плачу мені не приємно так...(він мене кохаю. ми тепер дуже сильно посорились, ростались але я дуже хочу помиритися, ін всьо робить шоб ми помирилися, але я думаю може я такою сваркою чогось його навчу? він всьо мені пробачає, постійно слухається мене, робить то шо я скажу, а я хочу шоб мною керували!!* янезнаю що робити?

Ответы психологов
Алексей Павлович Марченко психолог
Уважаемая МилахОу, сделайте сейчас 2-3 вдоха с превеликим удовольствием от самого процесса дыхания! Повторяйте это упражнение чаще. Похоже, что Вы сейчас не знаете, что бы сделать чтобы Вам было хорошо, из-за чего желание чтобы Вами управляли (чтоб все делал за Вас кто то другой, и вам бы не пришлось ни за что отвечать).
Вы очень сильно хотите помириться и не миритесь, потому что в это время занимаетесь по своему нерадостному умыслу (пере)обучением Другого человека. Когда перестанете заниматься переучиванием, - думаю станет легче помириться. Рекомендую не усложнять, а все по максимуму облегчать в жизни. Удачи
Александр Владимирович Степанов психолог
Уважаемая МилахОу! До совершеннолетия Вы не имеете никакого права, чтобы Вами "керували!! другие люди, кроме родителей! Вы не имеете никакого права принимать помощь, подарки или деньги без ведома родителей. Это законы морали, духовности, культуры и юридические. Любить - любите, храните свою любовь, заботьтесь друг о друге согласно своему положению.
Алевтина Дмитриевна Шевченко психолог
Шановна МилахОу,Ви закохані, та ще, судячи з віку, може, й вперше,а цей стан характеризується повною мішаниною думок. Ви тільки вчитеся будувати відносини, притому що Ваш партнер так само юний, як і Ви. Ваші сварки - це зараз налагоджування особистих кордонів і меж для кожного з вас і дуже добре, що навіть будучи сильно закоханою, Ви, МилахОу, розумієте і відчуваєте їх необхідність. Тому Ви молодець. А що хочете, щоби Вами керували, то, можливо, говорить в Вас оте саме пасивне жіноче, що й робить багатьох дівчат такими привабливими.