бля. дістали вже
Чому люди (більшість людей) які мають нетрадиційну орієнтацію і приховуютьтой це?
-можливо тому що вони знають що суспільство буде ставитися до них не толерантоно і агресивно.
І взагалі гомосексуалісти приховують свою орієнтацію знаючи що суспільство буде до них ставитися так як « вони заслуговують»  а це на думку більшості вони заслуговують на зневагу і насмішки(в кращому випадку). Тому гомосексуалісти приховуєть свою не традеційну орієнтацію.
І тут проблемка. Суспільство сформувало своє уявлення про зовнєшність гомосексуалістів, ця зовнєшність не завжди може стосуватися одягу і манери поведінки. Достатньо мати хлопцеві гарну зовнєшність а саме чоловічі риси лиця: виражені скули, підбородок і на додачу елементи жіночих рис: повні губи які від природи є дуже червоними( складається таке враження ніби вони помадою накрашенні) +очі з виразним поглядомі довгими гістими віями,виникає переконання ніби вони підмальванні тушю, та тай взагалі як правело такі очі швидше пасують жінкам ніж чоловікам, але природа і генетика розпорядилась по своєму.
Це Я частвово описав себе, ця проблема у мене 2 роки коли риси лиця стали більш вираженими.до того вважався просто красавчиком. В переважаючі й більшості людей складається враження ніби я гей
причому образи і насмішки стосовно моєї як вони думають є всюда робота, вулиця…. Скільки разів я чув шо «не може нормальний пацан мати таку зовнєшність»,кожному не докажеш.
Отак і живу я в суспільстві з тавром гея, несправедливо но факт. Саме парадоксальне то шо я даже ніколи і не задумувався би про себе і гомосексуалізм як шось взаємоповязане, як би не моя зовнєшність.
Мене це все так дістало. Ці люди,їхні упередження і стадна тупість,розмови,насмішки.
Для мене це замкнутий круг,бо я нічого вдіяти зі своєю зовнішнєстю не можу.
Що зробити щоб люди мене сприймали по іншому? Як поводитися в ситуації коли всі(це умовно) думають ніби я гей?

Ответы психологов
Александр Сергеевич Горобец психолог
Здравствуйте, Андрей.
Действительно, люди создают первое впечатлению по внешнему восприятию человека. Это закон, который действует и оспаривать его смысла нет. Другой вопрос в том, что внешнее восприятие складывается не только по внешности человека, но и по его поведению. Причем восприятие от поведения зачастую может преобладать над впечатлением от внешности. Поэтому чтобы влиять на мнение людей, стоит развивать внутренний мир, так чтобы он выглядел достаточно впечатлительно так как вам нужно.
Каринэ Мартиросовна Корчака психолог
Здравствуйте, Андрей. Похоже Вас действительно достали, и Вы весьма разгневаны на людей. А надо ли кому-то что-то доказывать? А надо ли менять свою внешность чтоб доказать что ты не верблюд? Как вы сами себя ощущаете, вы в гармонии со своей внешностью?
Время внесет свои коррективы в Ваш внешний вид и добавит мужественности чертам лица.
Вы спрашиваете, как себя вести, тогда когда думают, что Вы гей? А как вы ведете себя обычно? Как Вы реагируете обычно на подобные заявления?
Откровенно говоря, трудно, давать Вам рекомендации заочно, я бы предложила Вам сходить на прием к психологу, и вместе разобраться, и с вашими чувствами по поводу отношения к вам окружающих и выработать стратегии поведения в таких ситуациях.
Вы столкнулись со стереотипами, которые к сожалению, очень сложно игнорировать.
Удачи, Вам.
Елена Левчук психолог
Привіт. Я тебе розумію тому що дійсно люди, досить часто, не розібравшись навішують свої проекції чи ярлики, виражаючи таким чином свою неприйнятливість , оціночність...чи власні страхи. І дійсно важко їх скинути. І точно не зміниш своєї зовнішності, тобто не попреш проти природи. Але первинно, можливо спробувати для себе подосліджувати, що ж окрім зовнішності їх заставляє навіюватися такими думками...... і можливо, щось тоді можна буде змінити - наприклад одяг. Але у мене питання, яке ваше відношення до цих меншин? Наприклад, часто те, що для нас є неприйнятним - тоді світ обертає його так, щоб якимось чином ми про це задумувалися...... І ще раз Яке ВАШЕ відношення до ГЕЇВ?
Дополнение от автора вопроса ·
Я абсолютно нейтрально ставлюсь до геїв,тоюто це їхнє життя і їхня справа. Тим більше що вибір гомосексуальності на пряму від людини не залежить.Це наслідок неправильного сексуального розвитку а не власного свідомого вибору людини.Багато є гомосексуалістів які хочуть вести нормальний спосіб життя але не можуть.
Шо стосується мого одягу то я можу сказати однозначно що я вдягаюсь як більшість,без якоїсь екстравагантності і визиваючості.
Якщо говорити по мою поведінку,то жіночносі там точно не наблюдається. І люди які безпосередньо зімною спілкуються
мене не вважають геєм,просто красавчик.
Дополнение от автора вопроса ·
і ще оде,я взагалі останнім часом надаю перевагу темним тонам в одязі щоб не виділятись.
Елена Левчук психолог
"Це наслідок неправильного сексуального розвитку а не власного свідомого вибору людини.Багато є гомосексуалістів які хочуть вести нормальний спосіб життя але не можуть"- ця фраза виражає вашу оцінку про саму проблему сексуальної орієнтації-"Це наслідок неправильного сексуального розвитку...". А про чорне - досить часто в чорному люди найбільш показові. А про те, що ви "красавчик" і вашіим друзям разом з вами комфортно і ще вони точно не мають критерію гомосексуальності до вас - тоді питання, що ВАС заставляє прислухатися до думок інших людей? Що з ВАГШОЮ САМООЦІНКУЮ? і що так вас заставляє реагувати на їхню пусту оцінковість по відношенню до вас?
Дополнение от автора вопроса ·
""Це наслідок неправильного сексуального розвитку...". А про чорне - досить часто в чорному люди найбільш показові."
Ну все правильно з моєїточки зору. Це є неприродні статеві стосунки , але я це ніколи не засуджую і вибачте за порівняння людина яка має фізичну ваду не повинна бути суджена за це,потрібно визнати що це вада але вона ніяк не повинна давати підстави для якоїсь дискримінації.
Повірте я є далеко не зажата людина мораллю і стереотипами. Але коли мене вважають геєм- на мові суспільства обєкт для насмішок і осуджень,то чому я повинен брати на себе який не є мій,геї приховують свою орієнтацію чому я повинен ставитись ніби нічого не відбувається? .це просто все не приємно.
Дополнение от автора вопроса ·
Повірте я є далеко не зажата людина мораллю і стереотипами. Але коли мене вважають геєм- на мові суспільства обєкт для насмішок і осуджень,то чому я повинен брати на себе ХРЕСТ який не є моїм,геї приховують свою орієнтацію чому я повинен ставитись ніби нічого не відбувається? .це просто все не приємно.
Дополнение от автора вопроса ·
з моєю самооцінкою все нормально, я би міг не звертатиуваги на їхні(перехожих не вулиці,людей в новому колективі і...) слова закрити вуха і вдягнути темні окуляри, але мені здається що це найпростіший спросіб захисту.
Елена Левчук психолог
Скажіть, вони кричать вам у слід? Яким чином ви дізнаєтеся що ті люди думають про вас що ВИ гей?
Елена Левчук психолог
Хто вас заставляє брати ХРЕСТ на себе за це? Люди чи ви самі? на мою думку вам краще про це поговорити із спеціалістом - якщо у ВАС стільки болі на рахунок цього. І ще, геї це не фізична вада. Бажаю вам знайти гарного психолога чи психотерапевта. А ще прийняти себе красивим і не боятися того про що думають люди, бо вони схильні до заздрощів і оцінок. Віри вам у себе!!!
Алексей Павлович Марченко психолог
ув. Андрей, на самом деле внутреннее отражается на внешнем и наоборот. Сколько человек указало на Вашу гей-природу? Это 2, 3 или 33 человека? Если Вы не гей - значит окружающие ошибаются, при чем все ;) Но как минимум не обосновано на них злится. Это их роль такая - постоянно оценивать всех. Вы то сами кого-нибудь оцениваете в течении дня? Есть лучше способы реагировать на их слова. Но лучше действовать а не реагировать. Хотите из письма найти ответы тогда перечитайте отчеты психологов все внимательно, несколько раз. Вдумчиво, на каждый ответ. И в каждом найти правду. Не справитесь - тогда к специалисту.
Окружающие всем нам показывают о нашем месте в обществе - и это всегда правда! Некоторая правда нами не принимается, да и только. Правда о Вас, которая сказана окружающими не в том, что Вы "ГЕЙ", а то, что Вы на него похожи. Окружающие не обманывают - они на самом деле верят в то, что видят, в то, что говорят. И они Вам говорят, что Вы ПОХОЖИ, но им не ведомо кто Вы есть. И это Вы, который внешне окружающим напоминает о сексуальных меньшинствах. Я не знаю почему? Но так Вы пишете!
После прочтения ответов ничего не измениться в окружающих взглядах. Кто Вы - знаете только Вы. На окружающих злится безтолку, - легче поблагодарить за оценку. Если на самом деле оценка Вас беспокоит, тогда Действуйте. Что там на личном плане?! Вокруг много подружек, которым Вы нравитесь, а есть с кем интимные отношения? А долгосрочные? Что в Вас внутри реагирует на внешнюю оценку? Что то такое - не мужское, мужское дало бы здачу?! ;) Рекомендую секцию по рукопашному бою, 2-4 раза в неделю, - это поможет для внутренних и внешних изменений в Вашем положении. Думаю через 2 месяца они произойдут. Или к специалисту. Он тоже поможет. Окружающих всех стоит поблагодарить, за их оценку, она верна, это в их глазах так. Это максимум, что им доступно понять, когда Вас видят. Думаю есть люди, которые не видят Вас "геем"? Есть такие?
Мой ответ, который вписался в Ваш вопрос.
Александр Владимирович Степанов психолог
Уважаемый Андрей! У тебя женщина есть? Думаю, что тебе надо не размышлять, а проявлять сексуальную активность, ухаживать за девушками, добиваться их как мужчина. Так делают мужчины!