Як позбутись ментальної залежності і фізичного потягу від дівчини друга в яку закохався без жодної надії на взаємність?
з самого дитинства я був влюбчевим. скільки себе пам*ятаю.. і це було мило.. проблеми почались в юності.. в років 16..
коли починалось хотітись і незналось як..
був милим хлопчиком, трішки закомплексованим, сором*язливим, доброзичливим, мрійливим романтиком
таємно любив недосяжних любимиць класу..
потім познайомився з дівчиною.. так як незнав як і що робити, почав з нею дружити
так вийшло, що вона до того зустрічалась з моїм другом який її покинув і вона мені виливала душу.. і я закохався.. а вона в мене ні
і нічого з того не вийшло
з того часу теж саме повторювалось знову і знову..
я закохуюсь в подруг
не те щоб багато було їх
але відхожу дуже довго і циклами це б*є в мозок
вони мене цінують як людину але не бачуть в мені чоловіка..
я як брат був що одній що іншій що третій
і суть в чому.. мені дійсно важлива теперішня моя подруга.. вона дуже мені близька.. і я їй..
довго її вже знаю.. років 3.. і цього літа мене накрило..
фізично і ментально непереборний потяг
що я тільки не пробував..
між нами нічого не було в плані сексу..
я їй довіряю і повністю відкритий переднею
нераз говорив про свої почуття
про все що зі мною відбувається
а вона все відсікає
прямо говорить що в мене немає ніяких шансів.. що не хоче мене.. що не любить, хоть і дорожить
мені боляче від свого безсилля і я нічого не можу зробити
я не можу від неї вимагати взаємності чи звинувачувати її
я люблю її
і хочу
а вона мене ні і навіть про це слухати не хоче
не раз пробував це припинити
що я тільки неробив- нічого не помагає
сексу в мене як такоговже н було 2 роки
що здається неможливим в моєму віці, при тому що з здоров*ям і лібідо все гаразд
гіперчутливий навіть
довгий час подавляв в собі все
і любов і бажання і потяг
я можу себе контролювати
я зрілий, врівноважений, занадто порядний
ніби не урод і не безвольний.. дивлюсь за собою
на цьому фоні в мене виникає купа когнітивних дисонансів.. мене розриває між моїми принципами,мораллю, моїми бажаннями і бажаннями оточуючих
я просто не знаю як мені бути
ця подруга невиходить мені з голови
думки про неї постійно крутяться в моїй голові
я нераз з нею про це говорив
коли вона поруч все втрачає значення і свою вагу
коли її нема зриває дах
це сильно заважає працювати, зусереджуватись ще на чомусь, рухатись далі..
як цього позбутись і не втратити її?
як відділити мою любов до неї як до друга і людини від похоті і кохання?

Ответы психологов
Дополнение от автора вопроса ·
як вбити цю нікому не непотрібну любов? я звільнити мозок?
Алла Владимировна Саенко психолог
Очень много всего написали вы,на что-то я,возможно,не обратила должного внимания,но вот что выделила.Вы как будто занимаете в отношениях открытую позицию,то есть все свои переживания на девушку вываливаете.И говорите - ну,я теперь все сделал!Теперь ты отвечаешь за ситуацию,теперь тебе решать!А девушка,возможно,решать не рвется, или не готова,или принципиально хочет,чтобы ее завоевывали,втягивали в отношения не таким прямолинейным и выкручивающим руки способом.Вы вроде бы открыто действуете,но вошли-то вы в эти отношения с черного хода-в роли друга.И если ощущаете,что отношение к девушке стало другим,то все-таки стоит заявить об этом,выйдя к снова к центральному входу.Понимаю,что это не очень вами освоено,как вы пишете,но навыки ухаживания за девушками - дело наживное.Важно не начинать сразу с ними дружить.Дружить -это прекрасный способ узнать человека получше,и ухаживание - ничуть не хуже.
Александр Владимирович Степанов психолог
Уважаемый Дисонанс! Прочитав Ваше письмо, почувствовал глубокие чувства и переживания.Сам я психотерапевт другого направления, но Вам настоятельно рекомендую пройти курс классического психоанализа. В базе сайта есть специалисты.
Дополнение от автора вопроса ·
все. контакт обірвано. остаточно. це єдиний можливий вихід з цієї складної для мене ситуації.
тепер залишилось викинути це все з голови.
як? я розумію, що потрібен час... чимось себе зайняти... раніше було легше...
чи є якісь конктретні методи звільнити свій мозок? як натренувати вміння зусереджуватись, фокусуватись на конкретних цілях... як перестати прокручувати в голові ту ж саму пластинку?
пс: дякую за відповіді і поради, але то трохи не те... все зводиться до того, щоб її забути. я вже зрозумів і переконався в тому, що тільки другом бути більше не зможу і варіантів на розвиток цих відносин немає, жодних.
більше я на ті ж самі граблі лізти не буду.