у чому справа?
Чи можливо маючи високий інтелект мати низкі здібності до навчання?
Бо незважаючи що я маю досить викокий інтелект який проявляться увмінні вирішувати складні завдання,тай і тексти IQ вказують на високий інтелект.Але не дивлячись на це,мені досить дово потрібно часу до засвоєння інформації..

Ответы психологов
Нелли Викторовна Дебелая психолог
Юра, такое может быть. Форма обучения, личные отношения с преподавателем, выбор предметов, эмоциональное состояние и т.д. - это все может влиять на желание, возможность и скорость усваивания информации.
Я ответила на ваш вопрос или хотите еще что-то спросить?
Дополнение от автора вопроса ·
Ви спостережлива… 
Ну так ,просто мене турбує питання моєї успішності в навчанні і інтелектуальному рівні..
Я розумію що загальний інтелект має пряме відношеня до здібносте й в навчанні…Але в мене чомусь так получається що з інтелектом в мене все впорядку,хоча б тому що тести на інтелект зроблені професіоналами,тай і повсякденне спілкування з людьми завжди роблять висновок що я досить розумна і ерудована людина.Але в той же час, з навчання не дуже…Це стосується як успішності в школі,університеті тай і у випадку засвоєння нових проф знань у мене деколи виникають труднощі бо вивчаю все не так швидко як того б хотілось…
От не розумію чому так…І в мене не завищена самооцінка(якщо у вас складеться таке враження,ніби-то у мене очікування що до себе вищі ніж можуть бути),швидше навпаки..
Нелли Викторовна Дебелая психолог
"мене турбує питання моєї успішності в навчанні і інтелектуальному рівні.." - можете подробнее описать. что именно вас беспокоит?
Тест, окружающие люди, вы сами считаете себя достаточно эрудированным человеком. Что вас действитлеьно тревожит и беспокоит?
Дополнение от автора вопроса ·
Просто якщо відштовхуватись від того факту що успішність у навчанні залежить від рівня інтелекту(про інші фактори не згадую)то получається що я б мав мати кращі успіхи в навчанні ніж маю. От і цікавить питання як можна в повній мірі скористатись своїми можливостями навчатись.І що перешкоджає мені нормально вчитись...
Допустим та інформація яка мене дуже ЦІКАВИТЬ,та що підпадає під коло моїх інтересів схоплюється на льоту.А все решта,то що мені ПОТРІБНО вчити для роботи або для універу,ну дуже вже важко дається...І при тому я розумію що мені то треба знати,намагаюсь старанно вчити,але не можу.. Тому турбує мене моя вибірковість що до предмету.Бо через ту вибірковість я багато що втратив в житті.
А стосовно ерудованості можливо я перебільшив.Ну принаймні якщо вірити відгукам моїх співрозмовників ,то получається я є розумним цікавим співрозмовником з яким можна поспілкуватись на любі теми. А життя так склалось що в основному мій круг спілкування складається далеко не дурних людей.. Тай і сам знаю вкурсі про то що я знаю.Хоча б тому що коло моїх інтересів і кількість прочитаних книг не мала.
Нелли Викторовна Дебелая психолог
Юра. вы зря недооцениваете другие факторы(кроме высокого показателя IQ)Вот они-то как зар погоду и делают.
Широкий круг интересов, прочтенная литература - это ваши бонусы, но помимо этого есть еще многое, что может как работать вам на руку, так и тормозить процесс. Например, умение выкручиваться, договариваться, усидчивость, умение ставить цели и шаг за шогом идти к их осуществлению и т.д.
Так что не зацикливайтесь на показаниях коэфициента интеллекта. Это далеко не главное условие успеха(какой бы смысл в это слово вы не вкладывали).
Так вто, чтобы отвтетить на вопрос:"що перешкоджає мені нормально вчитись" - проанализируйте процесс вашей учебы с других ракурсов. В программах учебных заведений есть много дисциплин, которые в профессии в принципе и не понадобятся, но они на равных изучаются и оценки за них тоже выставляют. Средний бал успеваимости, конечно, влияет на стипендию и на статус вас как студента, но совсем не является гарантом того, что вы станете лучшим из лучших в своей профессии.