Любовь без взаимности
Здравствуйте. Я влюблен в девушку, но она не любит меня. Однажды я ей признался в любви, но она ответила отказом. С тех пор мы стали простыми друзьями. Но я не могу выбросить её из головы. При встрече бывает даже не связываю слова. Что делать? Помогите пожалуйста, надеюсь на вашу помощь.

Ответы психологов
Христина Максимець психолог
1.В ситуації нерозділеного кохання людину переповнюють емоції і лише вони. Тому найоптимальнішим варіантом в таких випадках є "переключитися" з емоцій на розум. Максимально загружати свій вільний час улюбленою діяльністю. Спробуйте опанувати щось нове і цікаве для вас.Це дасть вам можливість познайомитися з новими та цікавими людьми. Спілкуйтеся з друзями, уникайте спілкування з людьми, які вас дратують.
2.Ще можна спробувати один метод з народної творчості, коли лисичка дивилася на виноград і не могла до нього дотягнутися. Згодом вона просто під ним сиділа і переконувала себе в тому, що він ще зелений і не смачний, щоб його їсти. Вона переконувала себе в тому, що він їй просто не потрібний.
3.З кожної ситуації людина повинна робити для себе висновки. Проблеми можуть стати можливістю для самореалізації, втілення забутих мрій. Прислухайтеся до себе, проаналізуйте свої власні сильні сторони, уміння і використайте їх з користю для себе. 4.Кажуть: "Проблема никогда не приходит без подарка в руках". Можливо дівчина подарувала вам час для того, щоб в ньому ви зустріли справжнє і взаємне кохання. Тому що будучи з нею в стосунках, імовірність зустріти справжню взаємність була би набагато нижчою, ніж коли ви б були вільними.