післяпологова депресія
Заміжня 2роки, у декретній відпустці вже 1,7 роки, відносини з чоловіком хороші, але романтика втрачається, він ніби не розуміє, що його увага і компліменти мені потрібні зараз ще більше!живемо з моїми батьками, бабусею і дідусем, (окремо жити немає змоги), які дуже рідко погоджуються посидіти з донечкою і відпустити нас десь побути вдвох з чоловіком, постійно кажучи, що в нас вже сімя і ми повинні бути вдома,бо вони колись сиділи як були молодими!і вони знають, що нам більше нема на кого залишити донечку, адже батьки чоловіка померли. та й побутових сварок з мамою вистачає: я хочу робити щось по-своєму,вона мені каже робити що вона хоче!а поради і вказівки з боку мами і бабусі я взагалі вже не можу вислухати!живемо в селі,тому мені і сильно нема з ким тут поспілкуватись!чоловік ходить на роботу, змінює обстановку, людей, а в мене все теж саме і всі ті ж самі!ще й в донечки почався період істерик і постійного плачу і все це мені! я вже не витримую, думаю купувати заспокійливе, бо будь-яка дрібниця мене одразу дратує, виводить з рівноваги і я зриваюсь і постійно злюсь на всіх!мене наче ніхто не розуміє, постійно на самоті плачу! і коли сама думаю про вихід з цієї ситуації, то чомусь все здається безнадійним!на роботу ще рік точно не вийду, жити окремо теж не вийде, бо одна зарплата чоловіка, а батьки дуже не зміняться!може Ви мені щось порадите, підскажете якийсь вихід, якусь зміну!дуже дякую!

Ответы психологов
Виктория Владимировна Яцук психолог
Добрый вечер, Анна!!! Спасибо, что Вы доверились нам, я постараюсь Вам помочь.
Дело в том, что послеродовая депрессия - это вполне нормальное явление, которое в скором времени проходит, главное, не делать акцент на этом негативном состоянии, гонить плохие мысли прочь и радоваться появлением НОВОЙ ЧУДЕСНОЙ ЖИЗНИ НА СВЕТ!!!
Я Вас прекрасно понимаю, что именно в этом момент Вам хочется усиленного внимания, ласки, заботы со стороны Мужа и близких людей, Вы главное, не молчите, а высказывайте свои желания и они начнут свершатся. Запомните, что не только требуйте к себе пристальной заботы и ухаживааний, делайте тоже то, что Вы хотите ощутить на себе, давайте своим близким людям, и получайте взамен в десятикратном размере!!!
Вам необходимо, помимо дочки, еще и заниматься полезным делом,например, шить, вишивать, вязать, читать романы, рисовать, пусть это займет очень мало Вашего времени, но принесет ОБЯЗАТЕЛЬНО кучу радости и удовольствия.
Живите в Настоящем, радуйтесь каждый новым изменением своей дочери, вкусите роль МАТЕРИ и ЖЕНЫ в полном смысле и будьте СЧАСТЛИВЫ, ведь СЧАСТЬЕ находится внутри нас осталось только найти его и сохранять напротяжении всей жизни, ВСЕХ БЛАГ ВАШЕЙ СЕМЬЕ!!!!!