запитання до спеціалістів з медичною освітою
запитання можливо не так до психологів, а скоріш до спеціалістів з медичною освітою.
так от - від нудного життя та хандри часто люблю пофантазувати. фантазії можуть бути досить реалістичними і викликати певні емоції та почуття. також однією з особливості моїх фантазій, є висока деталізація та зконцентрованість на певних деталях, навколо яких, здебільшого, і відбувається вся фантазія.
проблема полягає в тому, що після таких фантазій в мене відбувається свого роду зміна психічного стану (звісно я не спеціаліст щоб використовувати такі терміни), стає важче розмовляти, плутаються думки. це, як правило, відбувається починаючи з 2-3 го дня і наслідки тривають біля 1 тижня, якщо не було наступних фантазій. хоча варто зазначити, що перший час після фантазій, я відчуваю певне покращення мозкової діяльності та емоційного стану. потім ж, після незначного піднесення, на 2-3 день, починаються погіршення описані вище. пік погіршення наступає приблизно на 3 день. також ці фантазії, при частому використанні, можуть викликати свого роду залежність.
про це можна ще довго розказувати, але невпевнений чи хтось хто читаме це повідомлення знайомий з таким явищем. якщо хтось з лікарів, чи можливо навіть психологів, можливо хоча би здогадується що це може бути, то я продовжу опис більш детально.

Ответы психологов
Анна Борисовна Карлова психолог
Здравствуйте, Ярослав.
А может Вам стоит свою жизнь сделать более интересной? Тогда отпадет потребность в таких фантазиях. Хотя в принципе, то что у Вас так развито воображение само по себе не плохо, если использовать его конструктивно.
Алена Михайловна Леванда психолог
Здраствуйте Ярослава,фантазии - это вещь хорошая,однако частые прибывания в иллюзорном мире начинают сказываться в реальном.Человек уходя в иллюзорный мир, не может адаптироваться в реальном мире.Поэтому вам надо стараться ваш мир иллюзий воплпщать или практиковать в реальном мире.Т.е приспосабливать свои фантазии в реальном мире.
Роксолана Романівна Ортинська-Гривул психолог
Доброго дня, Ярослав!
Не зовсім зрозуміло, скільки часу триває фантазування? Чи воно є безперервним чи перервним в часі? Чи при фантазуванні вживаєте алкоголь, цигарки або якісь наркотичні чи токсичні речовини? (бо навіть куріння звичайного тютюнового кальяну, розслабляючи, може стимулювати фантазії)? На основі чого ви вирішили, що у Вас може виникати залежність?
Це лише дещиця запитань, які можуть виникнути у відповідь на Ваш запит. Основне питання б звучало так -- що саме у Вас викликає тривогу у Ваших фантазуваннях? Також -- яка тематика фантазій (сексуальна, професійна...)? Коли почалися у Вас такі фантазії?
Я задала Вам ці запитання, щоб Ви зрозуміла, розібратися, що з Вами відбувається на основі таких розпливчатих даних, це те саме, що тицяти пальцем в небо. Одне точно можу Вам порекомендувати -- якщо Ви відчуваєте сильний неспокій з приводу своїх фантазій, то краще підіть на очну консультацію. А ось до кого, до психотерапевта чи до психіатра, то тут дивіться по рівню свого дискомфорту і тривоги. Досвідчений фахівець зможе зрозуміти, допомогу якого напрямку Ви потребуєте.