Я люблю і любима, але щось тут не так...
Рік тому я отримувала любовні признання анонімно. Піізніше я відмовилася спілкуватися і заявила, що люблю конкретного хлопця, і дуже сильно. Ми попрощалися і більше не спілувалися. А через місяць я дізналася, що саме він мені і писав. Я намагалася з ним поговорити кілька разів він відмовлявся. Я впевнена, що він справді мене любе, але хоче це приховати. Я не розумію, що не так. Ніби любимо один-одного а разом бути не можемо. Щось можна змінити в такій ситуації?

Ответы психологов
Анна Борисовна Карлова психолог
Здравствуйте,Алінка.
Так, справді, таке буває, коли молода людина не дуже впевнена в собі. Можливо, в дитинстві у такої людина стася випадок, коли її почуття були висміяні і тепер він боїться, що це відбудеться знову. Спробуйте писати йому анонімно, як це робив він. Далі буде видно. Успіхів.
Роксолана Романівна Ортинська-Гривул психолог
Доброго дня, Аліна!
Так розумію, що Ваш коханий є Вашим однолітком. Якщо так, то може спрацьовувати один важливий і цікавий фактор. Думаю Ви чули, що в школі малі хлопці, яким подобаються дівчата, смикають їх за коси, штовхають, ображають і т.п. З віком хлопці перестають так дивно поводитись з дівчатами, які їм подобаються, але для того, щоб в них появилася впевненість в собі і вміння поводитись їм в 16 років ще часто потрібен час і досвід.
А тепер уявіть що робиться в його душі, якщо він до Вас не байдужий: там живе цілий вихор незвичних і дуже сильних емоцій, з якими він не знає що робити. І не знає, як Вам про них повідомити. Ще анонімно написати можна було. А ось як поводитися, коли Ви знаєте про його почуття, він не знає. Наступає ступор або й втеча. Може бути страх осоромитися перед Вами і т.п. Також враховуйте, що зазвичай дівчата випереджають в соціально-емоційному розвитку хлопців на 2 роки. Тому Ви уже готові до доросліших стосунків, а Він тільки вчиться їх.
Тому, або наберіться терпіння і чекайте, поки він наважиться на зближуючі дії, або пробуйте самі якось зав"язати контакт (можливо в нейтральнішій формі--попросити про допомогу в чомусь, як ось в навчанні чи щось інше).
Це була одна сторона медалі. А може бути й інша. Ми не знаємо, звідки Ви дізналися, що саме він Вам писав анонімні листи. Тому до цієї версії можете поставитися значно обережніше. Але проаналізуйте -- наскільки Ви впевнені в достовірності цієї інформації? І, наскільки Ви впевнені в тому, що це була не гра з його боку? (хоча в такій формі юнаки рідко забавляються) Також його могли підставити його друзі. Але якщо він не заперечує категорично описані почуття, то цілком ймовірно, що справді Вас любить, а друзі своєю "допомогою" ще більше ускладнили йому шлях до Вас.