хочу повернути хлопця якого дуже сильно кохаю...
Йому 19. Ми були разом 5 місяців. Перші 2 з яких було все ідеально. Пізніше він почав віддалятись,казав,що в нього домашні проблеми. Але це вже ввійшло в привичку,пізніше з'явилась брехня,і жахливі сварки. Він кохає мене в цьому я навіть не сумніваюсь.,але мені дуже обідно як він поступає,і ще каже при цьому,що я не розумію його. Я по всякому його підтримувала,робила для нього все,бо кохаю всією душею. Але це достає,і я йому написала що мені надоїла брехня і таке ставлення. Він це проігнорував. Ввечері я йому подзвонила і я хотіла вияснити де ж він все таки був і з ким,він мені так правди не сказав. Казав,що нам дійсно треба розійтись,що він бачить як мене мучить,і що дальше кохає мене,але його достали постійні сварки. Я звичайно цього вечора напилась до... проходить 3 дня я здзвонююсь з його сестрою і прошу щоб вона взнала в ньог що сталось, що він такий категоричний... вона вирішила мені допомогти.. почала щось розказувати, що в нього хтось є і т.д. Я в це не могла повірити.. бо дуже люблю його.. але вона каже що щось потрібно придумати.. я придумала таку дурню, що вагітна... сестра мені почала підігрувати але не довго.. він хотів мене сам завезти на провірку, щоб мене провірили при ньому.. все взнав як мають виглядати всі документи... я сама пішла до лікаря і зробила довідку.. Він мені вірив, коли всі йому казали що це розвод... неуявляю як але про це все взнали його батьки і вони були в ужасному кіпіші, паніці, істериці.. коли він глянув на довідку він все зрозумів... що я брехала... і тоді я йому розказала всю правду.. він мене зрозумів, чому я так поступила.. але сказав що шансів в мене вже немає бути з ним... і він сказав що сестра все була на йогостороні і що в нього була дівчина це брехня.. він хотів щоб я змінилась в плані ревнощів і т.д. і він казав ще одні слова що сам прийшов би до мене після 2-3 тижнів розлуки, а після всього що сталось він мене вибачить але не вернеться... Проходить 3 тижні як мій брат з ним бачиться і спілкується про мене, він пообіцяв мені подзвонити і зустрітись щоб поговорити.. в мене тоді зявилась дуже велика надія.. але дзвінка не було.. я сама дзвонила він не відповідає.. від брата теж не бере трубку.. Я знаю що він мене любив..сильно. але чи зможе вернутись і чи захоче я не знаю що робити дальше... але без нього дуже погано!!!!!!!!!!!(((((((((( я старалась відволіктись намагалась будувати нові стосунки..але призналась що неможу бо відчуваю що це неправильно..

Ответы психологов
Роксолана Романівна Ортинська-Гривул психолог
Доброго дня, Мася!
Питання перше -- чого Ви направді хочете -- повернути коханого чи розібратись в ситуації і полегшити страждання?
Ви згадуєте, що коханий почав від Вас віддалятися і брехати, але Ви все одно вірили і вірите, що він Вас любив і любить. При цьому Ви на нього страшенно образились. Під впливом емоцій, Ви закрутили складну історію з видуманою вагітністю, яка ще більше ускладнила уже складні стосунки.
А тепер подивіться -- згідно Вашого листа бачу одні емоції -- сильні і бурхливі. Якщо Ви написали, то напевно вже зрозуміли, що вони Вам тут не допомагають, а зараз дуже заважають. Тому спробуйте помислити холоднокровно (на скільки це можливо)і відсторонено (неначе це не про Вас).
- Що Вас ображало у Ваших стосунках?
- Що спонукало Вас до сварок? можливо ревнощі?
- Чи Ви хочете вірити в те, що Вам хочеться, чи хочете жити справжнім життям? Навіть, якщо істина може виявитися не такою ж приємною.
І ще, подумайте над індивідуальними зустрічами з психологом чи психотерапевтом. Бо, судячи з Вашого листа, Вам варто розібратися в багатьох аспектах Ваших з коханим стосунків, а це важко добре зробити в електронній переписці.
Успіху, Мася!
Дополнение от автора вопроса ·
Дуже хочу його повернути. Також хочу у всьому розібратись.. Ображало, що зявилась брехня, недомовки.. Так я в деякій мірі ревнувала його, і думаю що саме це і стало самою більшою моєю помилкою... Мені б стало набагато легше якби ми зустрілись і поговорили.. А так я живу великою надією що все ще зміниться..
Я також почала задумуватись над тим щоб походити до психолога...
Порадьте як мені краще все зробити.. бо я вже немаю сили...
Михаил Михайлович Богдан психолог
Доброго дня, Мася.
Одними розмовами важко змінити ситуацію. Ви самі повині для себе вирішити, чого саме Ви хочете.
Очна робота з психологом багато в чому допоможе Вам розібратися.
Роксолана Романівна Ортинська-Гривул психолог
Не зовсім з доповнення зрозуміла, Мася, яку пораду Ви хочете? Як підібрати психолога? Найпростіший варіант -- вибрати когось з бази психологів. Якщо Вам буде важко наважитись відразу на зустріч, можете спершу поспілкуватися в електронному форматі безпосередньо з конкретним психологом. А можете відразу домовитися про пробну першу консультацію, щоб визначити, чи підходить він Вам для спілкування.