Нове життя
Доброго дня. У мене така ситуація, я вже пів року як у серйозних стосунках із своїм коханим, він живе у одній із європейських країн. Плануємо, що я скоро, десь через 3 місяці переїду до нього.На даний момент я вивчаю іноземну мову на котрій прийдеться спілкуватись, ходжу на водійські курси. Останнім часом мене почало хвилювати питання, як я буду жити в цій країні. Я там була двічі, влітку коли з ним і познайомилась і взимку, приїздила до нього на новорічні свята.Тобто в Україні мені все рідне та знайоме, рідна мова, є робота, хоча стабільності немає. Мій коханий зараз збирається купувати нам будинок, говорить щоб я не хвилювалась, як приїду то одразу ж піду у школу, вивчу мову, потім зявиться і робота, захочу, буду здобуавти освіту. У нас різниця у віці 13 років, у ноього є 10 річний син від пешого шлюбу. Я хвилююсь, чи я здружусь з ним, оскільки я поки погано володію мовою, мені дуже хочеться з ним поговорити, погратись, але нажаль мовний барєр заважає. Нажаль у нас немає такої можливості, щоб я приїхала і пожила з ним як його дівчина. Єдиний варіант щоб я там залишилась, це вийти за нього заміж. Чесно, я не бачу своїм чоловіком когось іншого аніж він. Але задаюсь питанням, чи не поспішаю я, згадується невдалий досвід двох шлюбів моєї старшої сестри..Мій коханий хоче щоб у нас одразу були діти тому що він тільки так собі уявляє сімю.Я дуже його люблю, дуже хочу бути з ним, але мене лякає переїзд в нову країну. Чи знайду я там себе? В мене завжди було твердження, що якщо виходити заміж, то один раз і на все життя. Він теж до нашого шлюбу дуже серйозно ставиться,каже що ще одного розчарування не переживе. В Україні є повно дівчат котрі напевно просто мріяли би опинитись на моєму місці, виїхати закордон. Але мене лякає чи я впораюсь. Адже окрім коханого та його родини у мене нікого там не буде. Допоможіть будь-ласка якоюсь порадою.
Дякую

Ответы психологов
Даниэла Марковна Пуертас психолог
Добрый вечер, Анна.
Во-первых, хочу вас поздравить, что вы и ваш любимый мужчина так серьезно подошли к любви и отношениям.
Безусловно, его предложение переехать скрывает за собой очень серьезные намерения.
Когда речь идет о серьезных переменах, всегда включается тревога, она нужна для того, чтобы разглядеть возможные опасности.
Спросите у себя какая из возможных опасностей для вас наиболее страшна. Возможно в ваших отношениях есть вопросы о которых вы не говорили? В таком случае, выясните все сейчас, напрямую.
А в остальном, вам никто не подскажет правильного ответа, слушайтесь своих чувств.
Александр Владимирович Степанов психолог
Уважаемая Анна! В жизни, что бы не случилось (кроме смерти) можно изменить или исправить. Поэтому, с моей точки зрения Вам ничего не угрожает. Откройте своему счастью все окна и двери. Впустите его в свою душу. Улыбнитесь и будьте счастливы!