Як жити далі?
Мені дуже важко...таке відчуття що світ обернувся від мене...ніхто не розуміє...я роблю вид що все нормально,а нсправді все дуже погано...я більше не можу...!!!просто навкруги все руйнується ... тільки щось налагоджується і знову руйнується...якби мала більшу силу волі можливо і б покінчила самогубством...а так щось не пускає..незнаю що робити...
ДОПОМОЖІТЬ

Ответы психологов
Елена Владиславовна Михайлик психолог
Здравствуйте, Маргарита. Сложно отвечать на Ваш вопрос потому как не совсем понятно что именно Вы хотите от психолога? Четкого плана действий психолог не дает и окружающий мир не меняет. Вам сейчас нелегко, но готовы ли Вы менять свой взгляд на жизнь и окружающий мир? Стакан воды или наполовину пуст или наполовину полон и это зависит только от того с каким настроением Вы на него смотрите. То же касается и Вашей жизни: Вы видите как "щось налагоджується і знову руйнується", а могли бы увидеть, что это обычное состояние вещей - они меняются. Вы тоже менялись всю жизнь и кажущиеся разрушения были просто изменениями. Прекрасно, что Вас что-то удерживает. Попробуйте четче сформулировать хорошие стороны Вашей жизни. Карнеги писал: "Я переживал из-за отсутствия сапог пока не встретил человека у которого не было ног".
Составьте список того, что Вас радует и честно ответьте на вопрос улучшается ли что-то в Вашей жизни от того что Вы тратите столько нервов?
Наталья Валерьевна Миколенко психолог
Маргарито, такі почуття бувають, мабуть, час від часу у багатьох людей, але якщо вони тривають довго, то це може бути депресія. І тоді Вам потрібен спеціаліст, з яким Ви зможете спілкуватись особисто, більш розгорнуто, ніж це можливо при листуванні. Дуже важливо, щоб Ви знайшли собі допомогу. Безкоштовну психологічну допомогу надають психологи навчальних закладів (якщо вони там є), психологи соціальних служб, районних психоневрологічних диспансерів. В гіршому випадку, скористуйтесь хоча б телефоном довіри. Маргарито, шукати допомоги, коли її потребуєш, це природно і розумно!