Ніколи не було стосунків
Мені 23 і у мене ніколи не було стосунків. Мене ніхто навіть за руку не тримав в такому плані. Сама я виглядаю звичайно, немає якихось зовнішніх ознак того, що може відлякувати, хоча я притримуюсь думки, що якщо щось відлякує типу зайва вага у дівчини і подібне, то це нехороший хлопець, погана людина. У мене всього було 3 хлопця, які проявляли інтерес. В школі двоє, але вони були такими собі хуліганами. Зривали уроки, обзивали вчителів в очі, розбивали вікна і підпалювали різні речі. В старших класах вони кликали мене гуляти (не одразу разом звісно, по одному) але я ніколи не погоджувалася, бо вони мені ні ні лице, ні внутрішньо не подобались. 3 роки тому був ще один хлопець, але ми з ним познайомились в інтернеті, тому не знаю наскільки це вважається залицянням. Спочатку ми були друзями, потім він почав заливати про щось більше. Він мені зовнішньо взагалі не подобався. Спочатку він здавався милим, але потім ми посварилися і він записав мені голосове, де казав, що прикидався, щоб мені сподобатись, насправді він зневажає мої цінності. А мені імпонує повага до інших, не терплю сексизму, гомофобії і іншого подібного. Окрім того, перші дзвіночки були, коли він натякав на відверті фото, які так і не отримав і розізлився, після чого я його послала. Після цього у мене не було ніяких залицянь. На мене ніколи навіть не дивилися хлопці мого типажу, яких я вважаю привабливими. Може це зі мною щось не так, але мені ж не повинні подобатись всі? Я не хочу собі топ модель з ідеальним тілом і лицем, я хочу людину свідому і яка мене приваблюватиме.
Але чесно скажу, це не пріоритет у моєму житті. Просто однолітки скрізь виходять заміж вже, родичі мого віку виходять заміж і мої інші старші родичі задовбують питаннями «коли вже в тебе буде весілля?» вони чомусь впевнені, що у мене є хлопець, але я його приховую. Я кажу завжди, що немає нікого, а вони просто посміхаються і кажуть ну да бреши бреши.
Це я не говорю за батьків, мої батьки такого не кажуть і не роблять, а інші родичі. Це трапляється настільки регулярно, що починає дратувати. Типу я б хотіла мати біли себе людину хорошу, але якщо її ще нема, то що хапатися за перше ліпше? І саме ці їхні питання наштовхнули мене на думку «а може зі мною щось не те?» якщо у всіх вже все влаштовано, а мені буде 24 скоро, а я ні разу не цілована, то що тоді?

Ответы психологов
Ліна те, що у Вашому віці Ви не у відносинах, це нормально, у кожного свій темп життя.
Чудово, що Ви знаходитесь у пошуку своєї людини, а не вступаєте у стосунки заради стосунків. І перш за все, треба розібратися, чи справді для Вас зараз актуальне створення сім'ї, чи такі думки приходять до Вас через вплив інших людей.
На жаль, у нашому суспільстві нав'язується залежність від стосунків, і багато хто прагне якнайшвидше в них вступити лише через страх самотності.
Ви розумна дівчина і досить швидко можете зрозуміти, що людина Вам не підходить. Якщо спілкування з нею дає дискомфорт, то, звичайно, не варто його продовжувати.
Зараз важливо сфокусуватися на своєму житті і наповнити його тим, що Вам приносить задоволення.
Коли ми займаємося змістом свого життя, робимо його більш цікавим і наповненим, самотність перестає нас лякати, а навпаки, стає важливим ресурсом для саморозвитку. До того ж, що більше часу ми присвячуємо своєму розвитку, то краще починаємо розуміти себе, свої справжні цінності та потреби. І тоді в нас відпадає потреба керуватися ідеями, нав'язаними іншими.
Коли ми знаходимося в контакті зі своїми цінностями, цілями, бажаннями, то у нас більше шансів притягнути в своє життя людину, яка нам підходить.
Важливо розуміти, що Ваша цінність не залежить від наявності чи відсутності пари.
Якщо Вам важко впоратися з цими переживаннями самостійно, можна звернутися до психолога, щоб краще зрозуміти себе та знайти свою внутрішню опору.
цитата:
Це трапляється настільки регулярно, що починає дратувати. Типу я б хотіла мати біли себе людину хорошу, але якщо її ще нема, то що хапатися за перше ліпше? І саме ці їхні питання наштовхнули мене на думку «а може зі мною щось не те?»
Доброго дня!
Навряд чи Ви будете задоволені своїм життям, якщо почнете зустрічатися з першим ліпшим хлопцем. Але пошукати відповідь на питання, що з Вами відбувається, варто. Не в тому сенсі, що з Вами щось не так. А чому на Вас не звертають увагу ті хлопці, які Вам подобаються, інтерес же проявляють зовсім інші.
На те, кого ми приваблюємо і кого обираємо самі, впливає багато чинників: самооцінка, спосіб спілкування, невербальна поведінка, вміння показати свою зацікавленість. Іноді людина настільки боїться бути відкинутою, що несвідомо тримає дистанцію з тими, хто їй дійсно подобається.
цитата:
У мене всього було 3 хлопця, які проявляли інтерес. В школі двоє, але вони були такими собі хуліганами. Зривали уроки, обзивали вчителів в очі, розбивали вікна і підпалювали різні речі.
Тобто це такі хлопці, які завжди ризикують і роблять те, на що інші не можуть наважитися.
Як вважаєте, серед тих хлопців, які Вам подобались, могли бути такі, які не могли наважитись проявити до Вас інтерес?
Ви якось давали їм зрозуміти, що вони Вам подобаються?