Проблеми старіння
Вітаю!
Можливо, моє питання здасться комусь смішним або недоречним під час війни, прошу не засуджувати. Справа ось у чому. Я ніколи не була приваблива для протилежного полу, до мене не підходили знайомитися, я не знаю, що таке залицяння, не бачила захоплення собою та пристрасті у чоловічих очах. Певний період був, коли я навіть вважала це позитивним, почувалася у більшій безпеці ніж подруги та знайомі жінки. Я двічі була у шлюбі, один розвалився, інший тримається на чесному слові, і ці стосунки не починалися як закоханість. І ось тепер, коли я немолода вже, чи то як частина вікої кризи, чи на фоні зіпсованих відносин із нинішнім чоловіком, мені стало якось особливо гірко і боляче, що я не пізнала справжнього кохання і уваги, і тепер вже не пізнаю, навіть якшо розлучуся. Здається, це називається фрустрацією, коли не можеш отримати бажане?... Як бути? Як змиритися і перетравити?

Ответы психологов
Вітаю! А скільки разів за життя трапляється справжне кохання? Десять, п'ять, три, два чи один? Не дівоча закоханність, а справжне кохання.
Так, саме справжнє кохання, яке приносить внутрішній спокій, глибоку довіру та постійну підтримку, а не постійну драму чи страждання. Справжнє кохання - це зріле почуття і воно будується на прийнятті людини такою, якою вона є. Саме в зрілому віці людина готова до справжнього кохання. А отже, життя не закінчується. Насправді, все тільки починається
Таня, доброго вечора!
Приваблива зовнішність не є гарантією справжнього кохання. Так, з красивими жінками знайомляться, в них частіше закохуються. Але як далі розвиваються стосунки, залежить не від зовнішності. До краси, як правило, звикають, і вона з часом вже не викликає такого захоплення, як на початку стосунків.
Набагато важливішими стають емоційна близькість, взаємна повага, здатність підтримувати одне одного, довіра, схожі цінності. Саме це допомагає людям залишатися разом роками.
До речі, багато жінок створюють теплі стосунки, в яких їх кохають, після сорока, п'ятдесяти років і пізніше. Але якщо людина переконана, що вона нецікава чи неприваблива, їй набагато складніше їх розпочинати.
Тому важливо відповісти на питання: звідки з'явилася впевненість, що Ви не привабливі?
Якщо це переконання сильно впливає на Вашу самооцінку та особисте життя, з ним варто попрацювати разом із психологом. Все залежить від того, як Ви самі себе сприймаєте. Коли змінюється це внутрішнє відчуття, нерідко змінюється і те, як Вас бачать інші люди.
Можливо, справа не стільки у зовнішності, скільки у тому, як Ви відчуваєте себе в стосунках з чоловіками.
Edited by author 06.08.2026 21:14