Паузу у стосунках. Розтавання назавжди чи коротка перерва ???
Добрий день!
Мені 24 роки.Цієї осені я зустрів дівчину в яку закохався.Звати її Оксана.Вона теж в мене закохана.Протягом 1,5 мясяця ми часто зустрічались, спілкувались відверто, ходили в парк, кіно на різні заходи. Нам було дуже добре вдвох.Ми признавались один одному в коханні, відчували це. Але в останні 2 тижні жовтня все змінилося. Моя дівчина ходила на курси водіння і в неї був внутрішній екзамен. Я вирішив менше її турбувати, щоб вона краще до нього підготувалась.Ми стали рідко бачитись. Я сумував без неї і ми продовжили спілкування на повідомленнях/дзвінках. Я до неї писав як завжди, а от вона перестала відповідати так часто. Протягом 2 тижнів - ми зустрілись тільки 2 рази !!! Було видно, що щось не так. Ми розмовляли в основному про мене в той час.Так як ми спілкувались відверто, вона проговорилась, що одного разу був момент, коли вона побачила, що може мною керувати. Що я готовий зробити все що вона скаже - і це відштовало її від мене, я ставав не цікавим. І от однієї суботи - я позвонив і завів розмову про наші зустрічі.Я хотів бачитись частіше, щоб зберегли наші стосунки.Слово за слово і в розмові вона запропонувала взяти <a href="/interview.php?id=106">паузу у стосунках</a>. Вона захотіла побачити, як їй буде без мене. Ми домовились, що не будем бачитись з 7 лис. до 1 грудня. Причому до 20 листопада не можна бачитись взагалі, а після 20 - один раз, якщо дуже потрібно.Кожен з нас заведе щоденник, де буде записувати все, а також на листку кожен запише список, що подобається в людині. Коли в розмові я вжив слово "розійшлися", вона сказала, ми не розходимось, а робим паузу і залишаємось хлопцем і дівчиною. Вона сказала, щоб місяць я спробував пожити нормальним життям, позустрічатись з іншими дівчатами !!!!
Ось уже 9 день - як ми перестали бачитись.Мені важко.Я часто думаю про неї.Я не зустрічаюсь з іншими дівчатами. Кожен день до 1 грудня - як рік. Вона саме та дівчина, яку я шукав все своє життя. У мене серйозні наміри щодо неї. Як б хотів, щоб результатом наших стосунків стало одруження.На 5 день нашого розтавання я не витримав і написав їй повідомлення з питанням - чи можем ми писати смс один до одного. Відповідь була, що ми ж домовились, що не бачимось.
Більшість моїх друзів говорить, що ми розійдемось 1 грудня. Я не хочу в це вірити і хочу зберегти наші стосунки. Що робити в такій ситуації? Що потрібно зробити щоб ми зберегли наші стосунки ? На даний момент я вирішив тільки чекати до 1 грудня ....хоч це деже дуже важко. Чекаю відповіді від не байдужих людей. Допоможіть

Ответы психологов
Анна Александровна Шуринова психолог
Здравствуйте, Юрий.
Никто, и даже друзья, не вправе делать Вам прогнозы, касательно Вашего будущего. Вы спрашиваете, что делать, чтоб сохранить отношения? К сожалению, как-то повлиять на Вашу девушку и на её решение мы не можем. А вот кое-что сказать о Вашем поведении могу. Юрий, судя по-всему, Вы напугали свою девушку своими серьёзными намерениями. Возможно, она ещё не готова к серьёзному планированию. Как я поняла, Вы стремительно развивали свои отношения, пока Оксана не поняла всю серьёзность ситуации. А естественная реакция организма, и не только у человека, а и у животных, на наступление реагировать либо бегством, либо нападением. Оксана выбрала бегство. Юрий, держите себя в руках. Пусть Оксана поймёт, что может Вас потерять (не примите это как руководство к действию, просто отступите немного назад, займите выжидательную позицию). Уж так мы устроены, что то, что ценим не храним, потеряв же плачем. Наберитесь терпения.
Дополнение от автора вопроса ·
Розумію, що єдиний вихід - набратися терпіння і чекати 1 грудня (не дзвонити, не писати смс, просто мовчати), дати Оксані певний вибір і час.Хай подумає... Чи готова вона до серйозного планування - мені важко сказати точну відповідь. Їй 20 років, вона вчиться на 4 курсі і значна частина її подруг (за її розповідями), вже вийшли заміж.Можливо вона задумається про це і хоче бути впевнена в людині, яку обрала.Я їй колись задав запитання: Якби я кудись далеко поїхав, чекала б ти на мене?Якщо так то скільки часу? Вона відповіла, щоб чекала і тиждень, і місяць і рік ...якщо б була впевнена, що та людина їй потрібна. В останній розмові вона говорила про це. Я так розумію, що вона повинна сама розібратися в своїх почуттях. Якщо розходитись, то немає ніяких гарантій, що пізніше можна знайти людину, яка б була краща.
Я буду оптимістом і все зроблю, щоб було добре.Я буду терплячим
В мене є страх, що ми таки розійдемось і саме він впливає на моє терпіння.Просто попередні дівчата, розривали стосунки і я маю гіркий досвід. Хоча тепер з часом я розумію, що вони мене не любили. А от Оксана любила і не хочется втрачати людину, яка тебе любила ..., а можливо любить ще і до сьогодні.