Мені дуже потрібен ваша порада!!!
Я була замужем 8років у мене є син 9років.Я познайомилася з мужчиною на 16 років старше від мене він розлучений, та після розлучення була в нього гр. дружина вони прожили з ним 4роки у них виникли непорозуміння на рахунок його рідних вони розлучилися. у нього від першого шлюбу є два сина. Отже ми позустрічалися около 2-3 місяці він запропунував разом винаймати квартиру, от так ми разом проживаємо 7-8 місяців,я його безумно люблю і щоб його невтратити я запропунува розписатися, но він категорично цього нехоче.Говорить: Що я молода він постаріє та мені залишиться його квартира де зараз проживають його батьки. Дайте мені Будь-ласка пораду що мені робити??? Р.S Що саме страшно стало що він останім часом буває не відповідає на мої звонки по 2-3години.Пояснює що їздив по роботі дуже не міг відповісти біля начальника.(він працює водієм)

Ответы психологов
Анна Борисовна Карлова психолог
По-перше,Ваш партнер дійсно може не відповідати на Ваші дзвінки, бо не має змоги розмовляти за кермом. Але проблема не в ньому, а в Вашій не впевненості в собі. Окрім того, кому як не Вам знати, що одруження ще не є запорукою надійних стосунків, бо як Ви пишете, вже були одружені. Швидше за все, Вам потрібно звернути увагу на коріння Вашої невпевненості. В цьому може допомогти, наприклад, проходження психологічного тренінгу, заняття улюбленою справою, самовдосконаленням. Тим паче, не можна ставити ціллю свого життя відносини з певною людиною, навіть і дуже гарні. А здобута Вами впевненість у собі може стати запорукою міцних і тривалих відносин.