як повенути свою любов?, він найважливіший для мене. . .
постараюсь пояснити ситуацію.рік тому зі мною познайомився хлопець в інтернеті.з самого початку він до мене ставився серйозно,тобто говорив про почуття,спільне майбутнє.я йому не вірила,але спілкувалась як з другом.через якийсь час я точно вирішила для себе що він добрий,веселий,розумний,і мені з ним цікаво.спілкувались ми по телефону і через веб камеру, тобто бачили одне одного.
рік часу він постійно говорив що любить мене і що я для нього все.я відмовчувалась,відповідала йому не точно.я насправді сумнівалась, і він сам мені казав що я просто не можу повірити.я вагалась, бо для того щоб одружитись з ним треба міняти країну,наступне -я не бачила його "живого", і мої батьки абсолютно проти.
звичайно, я обговорювала з ним всі сумніви,проблеми. але може не варто було...
батьки його не бачили,не говорили і вирішили собі що не хочуть щоб ми одружувались. і якщо чесно, то завжди так було. я не закохуюсь кожен день і не приводжу до дому хлопців зранку, в обід і ввечері. але завжди вони були проти.
я хотіла щоб вони принаймі зустрілись і поговорили...не вийшло
недавно ми зустрілись,він прилетів до мене на вихідні. в житті він виявився кращим ніж я собі уявила (я маю на увазі не зовнішність).
коли прощались,він сказав що зможе прилетіти через 2 місяці, десь зараз.
може я закохалась, а може просто усвідомила що саме він "той один". спочатку ми нормально спілкувались, а потім я посварилась з ним коли він не відповів на смс,я почала страйшно його ревнувати.далі як в тумані- сварки, спроби вияснити в чому проблема, він перестає говорити зі мною.
якось раз поговорили - він сказав якщо це справжня любов, то чому ми стільки обговорювали моїх батьків і проблеми (і чого?, сама не знаю,я просто хотіла як краще), сказав що не може повірити що я не можу без нього жити
я написала йому листа...нікому і ніколи не розказувала як я його люблю. він зразу включив інтернет, трошки поговорили...сказав що "він такий як і рік тому" (його почуття) попрощались - надіюсь завтра побачимось, і пропав
я пишу йому смс, пишу...а він не відповідає вже 3 тижні.
не хочу, не можу його втратити
життя без нього? це не життя а існування
забути його, зайнятись чимось?- в мене так не виходить
розумію, що тепер я не можу без нього а він сумнівається або вже передумав
як мені його повернути?, я вже не можу думати.
пробувала притворитись що мені все одно - але пройшло 2 тижні і я йому написала смс. . .

Ответы психологов
Алевтина Дмитриевна Шевченко психолог
Lullaby, вашою поведінкою зараз у значній мірі керує "синдром відміни". Ви звикли до щоденного емоційного спілкування з коханим, до відчуття близькості з ним. Важко, неможливо відвикати. Важко поглянути на ситуацію тверезо, збоку - занадто вона значима для Вас. Чи є поруч з Вами людина, що могла б підтримати? Ви молодець, що написали так детально. Випливає багато проблем дорослішання: батьки, недовіра, самотність, невизначенність. Зараз боляче, чи зможете Ви діяти самостійно? Я б звернулася до психолога, якщо є така можливість, хоча б і заочно.
Дополнение от автора вопроса ·
я старалась детально описати щоб було зрозуміло. насправді останній час він був мені і другом, тому я всі проблеми і обговорювала з ним.
самостійно щось вирішувати мені важко, хочу поговорити з ним...найбільше мучать його слова - що його почуття не змінились, але він мовчить!.
дякую за пораду, я тому і звернулась до вас
Алевтина Дмитриевна Шевченко психолог
Lullaby, звернутися до психолога - це означає не ту суто людську підтримку у публічній переписці,яку можна тут отримати, або орієнтацію на подальші дії, а дійсно вирішення проблеми шляхом індивідуальної серйозної роботи з психологом.Бо ситуація ж болюча.Хоча буває, що вирішується й само. Перший крок - спробувати поговорити, але прикидатися сенсу не бачу.
Дополнение от автора вопроса ·
я спробую поговорити. думаю, краще зараз ніж через кілька місяців "випадково запитати як справи".
дякую вам за підтримку, для мене вона не публічна а просто дуже потрібна
Дополнение от автора вопроса ·
. . . Вибачте, якщо турбую. потрібна ваша порада.
не знаю як мені поводитись і найголовніше не впевнена чи варто мені дещо робити зараз.
я йому подзвонила на мобільний (за кордон) він відповів, поговорили пару хвилин. всього по телефону не скажеш бо часу немає
ми домовились поговити в інтернеті ввечері, але нормально поговорити не вдалось бо я почала просити його відкрити веб камеру. . .і він виключився. Не говорили стільки часу, тут я подзвонила а через якийсь час кажу що хочу побачити, може це було трохи забагато на один день…
по телефону я йому сказала що люблю його ну і ще дещо, не буду всього писати. не знаю, але здається він плакав.
і взагалі, говорили ми пару хвилин, а всі мої підозри що він знайшов якусь іншу дівчину просто пропали. про себе сказав що зараз зконцентрувався на роботі, тому видалив свою анкету і тому я його не бачу в інтернеті, питав як я.
Потім в інтернеті він сказав що не вірить що в нас може бути майбутнє, що він не хоче робити нічого ні з ким (пробую перекласти, він мав на увазі дівчат).
але я не про слова думаю. суть того що він не вірить в наше майбутнє - те що я постійно говорила про проблеми. по телефону він сказав, чому стільки людей можуть жити щасливо разом, а я тільки і говорила про проблеми.
тепер я не знаю, що мені робити. те що ми не разом виходить через мене.
подзвонити йому і сказати - я хочу буи тільки з тобою все життя, сказати я хочу вийти за нього заміж?. він багато разів мене питав чи хочу я бути з ним, все життя ("це не офіційна пропозиція - ну так, просто, щоб знати") але!
дуже боюсь таке казати, не хочеться "вішатись йому на шию", стільки часу ми вже не разом.
а з другої сторони думаю це мій останній шанс.
не знаю як мені поводитись. може краще дати якийсь час побути йому одному. ми сьогодні говорили по телеону, я і так вже сказала йому про свої почуття.
але думаю, що можу його втратити назавжди якщо буду сидіти і чекати.
раніше ви казали що в мене "синдром відмови" а зараз мені просто сумно.
сумно бо тепер я точно знаю, розумію що такого як він більше нема в світі, принаймі для мене
сумно бо я занадто була впевнена в його почуттях, тому так і поводилась з ним цілий рік, не говорила про свої почуття
а ще сумно бо зрозуміла що всім ніколи не догодиш. бути з ним – означає скандал з батьками. А бути без нього не хочу. Хочу зробити все від мене залежне щоб ми були разом, завжди.