Проблема яка мучить мене все життя..
Я хлопець приємної зовнішності 22 роки, неодружений, в мене проблема в спілкуванні яка мене вже конкретно "дістала" та я нічого неможу зробити. В школі мене ображали та знущались, в сім'ї вічно крики та якась тривога з малку і досі. Звідси все як на мене і бере початок. При спілкуванні я говорю тихо та через якийсь легкий страх(це з незнайомцями) як на мене це відлякує людей, ну я неможу з цим нічого зробити. Довгий час замічав, що хочу з похмурим лицем, намагався змінити як на мене вийшло це приховати. З людьми(незнайомими) почуваю себе некомфортно. Були випадки коли дівчата запрошували зустрітись та я відмазувався видуманими причинами.. Друзів дівчат у мене немає.. Мені подобаються деякі дівчата але своєю поведінкою я їх відлякую. В колективі я звісно не лідер(напевне це зрозуміло) і деколи коли мене пресують словами мені тяжко відповісти те що думаю.Ось ще один випадок: Сподобалась дівчина одна яка попросила передзвонити але я неможу це зробити(я цікавий знаю багато але при розмові нічого толком неможу говорить). Негативний досвід по телефонних розмовах з дівчатами я незнаю про що говорити, все крутиться в голові, і з голосом проблема. Коротше кажучи проблема велика у спілкуванні з людьми особливо з дівчатами. А колись в молодших класах в мене були друзі практично всі дівчата, до знущань. Я дуже хочу навчитись володіти собою та позбутись цього жаху, неможу собі уявити як це зробити самому без підтримки. Отож шановні психологи прошу у Вас допомоги у пораді. Напевне у Вас були спожі пацієнти, як Ви їм допомогали, з чого треба відштовхуватись. Живу в невеликому містечку шукав в неті контакти психологів з мого міста але незнайшов. Тому прошу поради у Вас!

Ответы психологов
Анна Борисовна Карлова психолог
Здравствуй,Nikin.
Рекомендую тебе почитать книгу Луизы Хэй "сила внутри нас". Так же, каждый день, ложась спать и закрывая глаза представляй как ты легко и уверенно общаешься с девушками и записывай все свои удачи в дневник, который я, кстати , тебе рекомендую завести. Так же, рекомендую работу с зеркалом. Становишься перед зеркалом и говоришь себе: "Я смелый", "Я общительный", "Я уверенный в себе человек", "Моя общительность и уверенность в себе растёт с каждым днём".
Так же, если это возможно запишись в спортивную секцию айкидо, тейквандо или что-то в этом роде. Если ты будешь всё это делать+ежедневные тренировки общения, то успех тебе гарантирован. Удачи.
Дополнение от автора вопроса ·
Ніколи не розмовляв перед дзеркалом, сьогодні вперше (і подумати не міг, що навіть це буде виходити досить важко на перших хвилинах) якийсь пінг-понг в думках був важко повірити в ті слова що сам говориш але за 3-4хв було в насолоду говорити приємні речі собі ( хоча десь глибоко в свідомості і пролітали думки, що то всьо фальш, що говорю) можливо з часом цей фальш зникне..
Дополнение от автора вопроса ·
І ще забув спитати! Скільки разів на день потрібно таке практикувати?
Анна Борисовна Карлова психолог
Утром и вечером. А то, что "пролітали думки, що то всьо фальш, що говорю" нормальный и естественный процесс и со временем эти мысли действительно исчезнут. Таким образом меняется негативный Я-образ, который сформировался в твоём сознании в процессе взросления. Так же, если в течении дня будешь ловить себя на какой-то отрицательной мысли о себе, сразу заменяй её на новую, позитивную.Когда будет получатся справиться с прежними моделями поведения: отмечай это и хвали себя - Я МОЛОДЕЦ! Удачи.