Чи любить мене він?
Доброго дня! У мене виникла така проблема і я не знаю як мені поступати. Істрія почалась ще 5 років тому назад, коли я вперше закохалась. Спочатку я думала, що це звичайне захоплення. Але ні. З роками моя любов зростала все більше до нього. Аж через 5 років ми зустрілися і ми відчули один до одного взаємну симпатію. Все було б добре якби він не потрапив у поліцію. (Сам він не з перших ідеалів, але я його люблю). Я за цей поступок я його пробачила, але знову ж через 2 тижні така сама історія. І я знову ж його вибачила))) На щастя йому получилось поїхати додому у Німеччину. Здавалось проблеми позаду. Але попереписувавшись тиждень, довга перерва на кілька місяців. Рівно 1 грудня ми почали переписуватись і то першою написала я. Але переписка була вдалою, як я думаю, він і надалі говорив мені, що любить мене. Попереписувавшись чуть більше тижня контакт знову обірвався. Я не знаю навіть що мені думати((( Мене бере страх перед тим, що у нього може бути інша дівчина. А мене він просто образити не хоче і от вішає лапшу на вуха.
Через кілька місяців я також їду в Німеччину і не знаю, що мені чекати там. Мені дуже страшно. Я ж його так сильно кохаю. Весь час думки не покидають мене про нього, стала більш розсіянішою, вчитись стала гірше. Я не знаю, що твориться зі мною(((
Порадьте, що робити. Мені дуже важко!!!!!!

Ответы психологов
Елена Владиславовна Михайлик психолог
Здравствуйте, Тіна.
Вопрос "Любит ли он меня" наверное наиболее часто задаваемый, но психолог не гадалка.
Посмотрите в базе вопросов и Вы увидите, что на такие вопросы психологи отвечают, что узнать что думает или чувствует другой человек можно только спросив его об этом.
Вам страшно потому что в Вашей жизни все сосредоточилось на нем. Пока в Вашей жизни будет только он - всё так и будет. Вы будете переживать и жить тревогами и страхами.
Можете на очной консультации разобраться что настолько ценного для Вас в этих отношениях.