Вибір професії
Зараз стою перед вибором професії. Батьки ще з мого дитинства бачили мене журналістом. Зараз це їхня мрія, щоб я отримала хорошу освіту, побачила світ, і роблять для цього все можливе, і мене не питають. А я взагалі хочу стати лікарем, але ці питання взагалі не обговорюються. Я розумію, що за вибором батьків робота набагато краща, ніж лікар у нашій країні. Та все-таки: нікого не слухати і вчитись на кого хочу і маю жить, чи подумати логічно і послухатись батьків?

Ответы психологов
Даниэла Марковна Пуертас психолог
Добридень, Олічка.
Питання вибору професії є дуже важливим для кожного.
Мабуть, професія журналіста це мрія твоїх батьків про творчу, цікаву професію. Такого життя вони хочуть для тебе. Але у цьому світі жити тобі, і якщо ти не почуваєш тяги до журналістики, ти не матимеш життя про яке мріють твої батьки і ти сама.
Для того щоб родичі зрозуміли твій вибір, вони мають побачити, що він є свідомим і зроблений серйозно.
Тобі краще пояснити:
1. Що бути лікарем це твоя мрія
2. Яким лікарем ти хочеш стати
3. До якого ВУЗу вступатимеш
4. Які там екзамени та конкуренція
5.Як може розвинутися твоя кар'єра, як це перспективно.
6. Сказати що немає людини більш печальної ніж та яка йде не своїм шляхом у житті.
Попроси їх щоб вони дослухали тебе до кінця, а тільки потім задавали питання.
Хай щастить.
Алёна Некрасова психолог
Олю, добрий день!
Приймати це рішення маєшь тільки ти і нести за нього відповідальність. А чого ти дійсно хочешь? Справді бажаєш бути лікарем, чи то є протест проти волі батьків?