кохання чи закоханість
Доброго дня,скажіть,будь ласка,а чи є тест який би визначав,на підсвідомому рівні чи кохає людина чи ні.Там просто задати кілька питань і по відповіді буде зрозуміло,що кохає,навіть якщо людина сама цього не розуміє.Я знаю, ви повинні відчути серцем і все таке.Та я всеодно не зрозумію свого хлопця,коли я його питаю ти мене кохаєш?Він каже:извени,малыш,нет.Але ж дії,його дії говорять про те що це так,що любить,я не розумію.І він весь час каже дивні речі.Щось наче,коли ми разом,йому добре,а коли довго не бачимось,то вічуття пропадають,тому він не може сказати,що любить.Я пропонувала розійтись,але в нього наче біс вселився,бігав за мною ,благав не йти.Я весь час питаю,якщо не любиш,чому ходиш.(зараз я його дуже кохаю і хочу бути з ним,а в нього от таке щось дивне).Навіть плакав,хлопець- і плакав.Весь час каже,що хоче щоб я була поруч,щоб не йшла,бо коли йду,в нього якась манія настає,що нам треба розірвати стосунки.Наче хтось стоїть біля нього і каже:вам треба розійтись,розійтись.Що ж це таке,і я мучаюсь і він.Ми коли разом,він не на мить не відпускає мою руку,наче я втечу.Та коли йде на зустріч і хоче сказати,що нам треба розійтись не може,бо не може уявити себе без мене.От я й не знаю,що то за голос,може він хворий?до лікаря він не піде,сто раз йому казала,пішли разом,нє-нє.Що мені робити?я ж люблю його...дякую ,наперед за відповідь.

Ответы психологов
Алена Михайловна Леванда психолог
Катерина вашему парню надо время,чтобы признать это чувство.Однако это намного чеснее,чем когда люди бросаются словами "я тебя люблю",а затем говорят "извени",так получилось ,что это чувство исчезло.Насчет теста,ни один тест не даст вам гарантию в любви,т.к люди развиваются,изменяются ,улучшаються.
Дополнение от автора вопроса ·
визнати,тобто,а якщо він через деякий час зрозуміє,що не любить.це просто жахливо,він дзвонить і каже:нам треба розійтись,я кажу добре.через деякий час ми бачимось і знов він не може без мене.мені ж теж боляче.або просто сам дзвонить і каже щоб я повернулась,а що то за голос???і ще він каже,що він мертвий,коли я є,то він живий,а коли нема,то все зникає і він нічого не відчуває і голос його заставляє дзвонити і казати ,щоб ми розійшлись.пекло просто.
Алевтина Дмитриевна Шевченко психолог
Катю, так співчуваю Вам! Відчувається навіть з листа, як Вам тяжко. Я от що думаю: тут одне з двох. Або хлопець актор-маніпулятор, так звана демонстративна, або ще називають, істерична, особистість. Тоді у його поведінці може бути елемент гри, маніпуляції якоїсь. Або ж він шизоїдна особистість, весь у внутрішніх фантазіях і ви якось там у ці фантазії вписались. Оце можна дуже навіть легко протестувати, навіть і без нього, бо ці два типи особистості дуже відрізняються, прямо протилежні. А тоді вже нам напишете. Леонгарда книжку подивіться, "Акцентуированные личности", та багато чого можна нагуглити на цю тему
Дополнение от автора вопроса ·
дякую,я подивлюсь,а який сенс так мучитись,я не багата наречена,зовсім звичайна,а що ви маєте на увазі,легко визначити,там в книжці все є?
Дополнение от автора вопроса ·
а що робити,якщо він шизоїдний,наврядчи він грає,в мене є підстави довіряти йому
Алевтина Дмитриевна Шевченко психолог
Він грає чесно, несвідомо.Якби я хотіла сказати, що він обманює, я би так і сказала. Не треба лякатися слова шизоїд, це нормальна людина зі своїми особливостями.
Дополнение от автора вопроса ·
а його можна якось вілікувати,чи може цей стан проявитись від чогось,чогось глибшого,адже такого не було і все було добре,а це останні дні наче ненормальний,це виникло буквально (ми 5 м разом)5 днів назад,до лікаря йти не хоче,а я його не заставлю,чи може ще щось порадите,може я сама зможу щось допомогти,зараз вже читаю книжку
Дополнение от автора вопроса ·
знаєте,я тут почитала багато сторінок,і можу сказати,що його міміка і внутрішній стан схожі,немає там відгалуження,що ось тут він розридався,а через хвилину,ну все пішли в цирк;я можу припустити,що він не хоче визнавати,що розлюбив,хоча його дії,просто людина,яка розлюбить веде себе холодно,а він веде себе іноді й тепліше ніж я;ось зараз ми говорили і в нього наче пройшло,а як вивести його з такого стану,бо я вже сама як на голках
Алевтина Дмитриевна Шевченко психолог
Катя, може, щось вживав?
Алена Михайловна Леванда психолог
катерина не надо никого выводить,исправлять.Вы либо воспринимаете и принимаете человека таким какой он есть ,либо это не принмаете и в процессе общения говорите своему партнеру,что это поведение и отношение вам чуждо,что вы к нему хорошо относитесь,однако надо найти золотую середину,т.к отношения могут потерять свое развитие.Иногда в жизни надо учиться принимать решения,даже если мы не хотим это принимать за реальность.Вопрос можно отложить,затянуть,однако все равно он даст трещину ,но глубже и решение или уход от проблемы будет.
Дополнение от автора вопроса ·
нічого не вживає,я ж хочу з ним бути,не хочу я його так просто залишати,ось вчора,позвонив і ми розійшлись,але сьогодні в нього все пройшло,сказав що йому потрібно було перейти цю грань,щоб зрозуміти,що я йому потрібна,а мені як бути,весь час таке терпіти,мені здалось що в нього якась манія було,він зробив її і йому пройшло